English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

ملت ایران پاسدار ارزشهای فاتحان خرمشهر است

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: فتح خرمشهر فتح ارزشهایی بود که تا امروز حافظ آن بوده ایم و تا زمانی که پاسدار این ارزشها باشیم، ایران اسلامی از گزند حضور دشمنان آزاد و خرم است.

ملت ایران پاسدار ارزشهای فاتحان خرمشهر است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای فتح خرمشهر با حضور مهندس صادقی استاندار قم،‌ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران،‌جمعی از بسیجیان و خادمان به شهدا و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در این مراسم گفت: فتح خرمشهر فتح ارزشهایی بود که تا امروز حافظ آن بوده ایم و تا زمانی که پاسدار این ارزشها باشیم، ایران اسلامی از گزند حضور دشمنان آزاد و خرم است.

وی افزود:‌ رزمندگان اسلام با ایستادگی و حفظ وحدت بر محور ولایت و با ایمانهای راسخ و روحیه ایثارگری توانستند دشمن را از خرمشهر بیرون برانند اما فتح خرمشهر نه فقط فتح خاک که در اصل فتح ارزشهای اسلامی در برابر مستکبران و مزدوران منطقه بود.

سردار سید جواد هاشمی ادامه داد: فتح خرمشهر آنقدر از لحاظ استراتژیکی اهمیت داشت که خبر این فتح و پیروزی جهانی شد و دنیا فهمید ملت ایران با دستهای خالی با تکیه بر محور ولایت و ایمان های استوار با درس گیری از نهضت عاشورا،‌ در راستای زمینه سازی ظهور در برابر استکبار جهانی و ابرقدرتها ایستاده و پیروز جبهه حق علیه باطل است.  

وی اضافه کرد: فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بود،‌ این فتح و ظفر ثابت کرد که خون بر شمشیر پیروز است،‌ ملت ایران با لبیک به حسین زمان عاشورایی دیگر را در خرمشهر آفرید و با ایستادگی پای ارزشها و در راستای پاسداری از همین ارزشها با خون خویش خرمشهر را از لوث وجود دشمنان پاکسازی نمود.

 مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران ادامه داد: مادامی که حافظ این ارزشهای الهی و اسلامی باشیم، در راستای تعالی کشور در حرکتیم و صاحب آرامش و امنیت و عزت در کشور هستیم و اگر از این ارزشها فاصله بگیریم ،‌دشمنان بر ما مسلط خواهند شد.

این مراسم با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در مرکز فرهنگی سوم خرداد با حضور بسیجیان،‌ خانواده شهدا و کارکنان بنیادشهید و امور ایثارگران برگزار شد .

در پایان این مراسم حاضران ضمن گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، و قرائت فاتحه با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه