English

احساس راحتی جنایتکاران در آلمان

رئیس اتحادیه پلیس آلمان با تاکید بر اینکه عرصه سیاسی پلیس فدرال را تضعیف، تحقیر و مورد غفلت قرار داده است احساس ناامنی در بین شهروندان را قابل درک دانسته و تاکید کرد که جنایتکاران در آلمان احساس راحتی می کنند.

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از اقدامات خشونت بار و تروریستی در آلمان و اروپا ناامنی در بین شهروندان آلمانی افزایش پیدا کرده است.

راینر وندت، رئیس اتحادیه پلیس آلمان خود را در نگرانی های مردم شریک دانسته و گفت: در آلمان جنایتکاران احساس راحتی می کنند. وی عرصه سیاسی را مقصر شکل گیری چنین شرایطی دانسته و گفت: سیاست، پلیس آلمان را تحقیر، تضعیف و مورد غفلت و بی توجهی قرار داده است. همچنین در سیستم قضائی هم کمبودهایی وجود دارد.

بر اساس جدیدترین نظر سنجی که موسسه " امنید " به سفارش نشریه بیلد انجام داده است ۵۶ درصد شهروندان آلمانی در کشورشان احساس امنیت نمی کنند. یک سال پیش ۵۴ درصد شهروندان چنین احساسی را داشتند و دو سال پیش نیز ۴۸ درصد شهروندان چنین حسی داشتند.

بر اساس این نظر سنجی ۵۵ درصد شهروندان آلمانی بر این عقیده اند که سیاست به اندازه کافی اقدامات برای امنیت شهروندان انجام نمی دهد. ۳۸ درصد شهروندان نیز از اقدامات سیاست در این زمینه ناراضی هستند. نظر سنجی امنید در ۱۱ آگوست از بین ۵۰۱ نفر از شهروندان آلمانی انجام گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه