English

افزایش تمهیدات ضد تروریستی در آلمان

وزیر کشور آلمان از افزایش تمهیدات امنیتی ضد تروریستی و احتمال اخراج پناهجویان از این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر کشور آلمان از افزایش تمهیدات ضد تروریستی در این کشور خبر داد.

«توماس دِمایزیر» گفت که کشورش در حال به کار بستن تمهیدات لازم برای اقدامات ضد تروریستی پس از انجام دو حمله تروریستی انجام شده توسط داعش در آلمان طی ماه جولای است.

در همین راستا، روزنامه بیلد آلمان در مصاحبه با یک منبع ناشناس، یکی از این تمهیدات که قرار است از روز پنجشنبه به کار بسته شوند را اخراج آن دسته از پناه جویانی معرفی کرده که مرتکب جرم شده اند.

به گفته وزیر کشور آلمان، «تهدید علیه امنیت عمومی» نیز یکی دیگر از عواملی است که در صورت تشخیص، می تواند منجر به اخراج پناهجویان از خاک آلمان شود.

طبق طرح جدید امنیتی آلمان، پزشکان نیز ملزم به اطلاع رسانی در مورد آن دسته از بیماران خود که بنا به تشخیص آنها می توانند خطری برای مردم به حساب آیند، به مقام های(امنیتی) این کشور خواهند شد.

گفتنی است این اقدامات در پی انجام دو حمله در ایالت باواریا و همچنین حمله به قطار با استفاده از تبر در «ووزربرگ» آلمان در نظر گرفته شده اند.

به گفته مقام های آلمان، تنها طی یک سال گذشته، بیش از یک میلیون پناهجو وارد این کشور شده اند که همین امر منجر به ایجاد اختلالات امنیتی فراوانی در آلمان شده است.

سرویس های امنیتی اعضای اتحادیه اروپا معتقدند بسیاری از اعضای داعش و دیگر گروه های تروریستی، به نام پناهجو وارد کشورهای عضو این اتحادیه شده و مرتکب حملات تروریستی متعددی نیز گشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه