سرخط خبرها
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای
  • سخنگوی دولت خبر داد: تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
  • وزیر فرهنگ: زنده‌یاد سیمین‌دخت وحیدی شعر را میدان پاسداشت هویت و ایران می‌دانست
  • افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تکذیب شد
  • وزیر ارتباطات: پایداری برق سایت‌های ارتباطی باید تضمین شود
  • آماده‌باش هلال‌احمر در پی احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان
  • آزمون و مصاحبه از فرایند صدور مجوز مشاور املاک و نمایشگاه خودرو حذف شد
  • تمرین آسمانخراش‌های ایرانی در اردن
  • عراقچی به عراق سفر می کند
  • چند دکل مخابراتی در سیرک و قشم مورد اصابت دشمن قرار گرفت
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق

الزام واحدهای تولیدی پرمصرف به تولید ۵ درصد انرژی مصرفی خود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با توجه به وجود ناترازی انرژی در سطح کشور و استان، واحدهای تولیدی پرمصرف باید ۵درصد از انرژی مصرفی خود را تولید کنند.

بهروز خلیلی
به گزارش خبرنگار اردبیل خبرگزاری موج

، بهروز خلیلی در نشست هماهنگی برای تأمین برق واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: مسؤولان استان تلاش می‌کنند با همکاری خود واحدهای تولیدی ناترازی انرژی را مدیریت کرده و حداقل قطعی برق را در واحدهای تولیدی استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به عزم دولت در خصوص تولید انرژی تجدیدپذیر، از در حال ساخت بودن ۱۳۰ مگاوات انرژی تجدیدپذیر در استان خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: ۱۴ مگاوات انرژی تولیدشده در استان نیز در حال تزریق به شبکه است.

خلیلی تصریح کرد: اگر ۱۲۰ مگاوات انرژی برق در استان تولید و به شبکه تزریق شود، ۸۰درصد ناترازی انرژی در استان رفع شده و قطعی در حوزه صنعت نخواهیم داشت.

وی به برگزاری مستمر نشست کارگروه تولید انرژی تجدیدپذیر اشاره کرد و گفت: در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی اگر همکاری واحدهای تولیدی نباشد، دولت نمی‌تواند موفق شود.

خلیلی تأمین سوخت دوم برای واحدهای تولیدی و صنعتی مهم استان را یادآور شد و بیان کرد: واحدهای مهم و تأثیرگذار که برای ادامه فعالیت خود نیاز به سوخت دوم دارند، با تأیید اداره‌کل صمت و شرکت برق، سوخت لازم آن از جمله گازوییل و یا بنزین با همکاری شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی تأمین می‌شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه