سرخط خبرها
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای
  • سخنگوی دولت خبر داد: تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
  • وزیر فرهنگ: زنده‌یاد سیمین‌دخت وحیدی شعر را میدان پاسداشت هویت و ایران می‌دانست
  • افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تکذیب شد
  • وزیر ارتباطات: پایداری برق سایت‌های ارتباطی باید تضمین شود
  • آماده‌باش هلال‌احمر در پی احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان
  • آزمون و مصاحبه از فرایند صدور مجوز مشاور املاک و نمایشگاه خودرو حذف شد
  • تمرین آسمانخراش‌های ایرانی در اردن
  • عراقچی به عراق سفر می کند
  • چند دکل مخابراتی در سیرک و قشم مورد اصابت دشمن قرار گرفت
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق

آیت‌الله عاملی:

اگر امام جمعه نبودم در کنار جهادگران صلح و سازش خدمت می‌کردم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه گفت: اگر مسئولیت امامت جمعه را بر عهده نداشتم، در کنار جهادگران عرصه صلح و سازش در شورای حل اختلاف به مردم خدمت می‌کردم.

آیت الله دکتر سیدحسن عاملی
به گزارش خبرنگار اردبیل خبرگزاری موج

،  آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در دیدار مسئولان تشکیلات قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه، بر نقش مؤثر فرهنگ صلح و سازش در کاهش اختلافات و تحکیم روابط اجتماعی تأکید کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های فعالان حوزه صلح و سازش اظهار داشت: من همواره پیگیر اخبار خوب شورای حل اختلاف استان هستم و اگر امام جمعه نبودم، قطعاً در کنار جهادگران عرصه صلح و سازش در شورای حل اختلاف به مردم خدمت می‌کردم.

امام جمعه اردبیل ایجاد صلح و سازش میان مردم را از ارزشمندترین مصادیق خدمت اجتماعی دانست و افزود: تلاش برای رفع اختلافات و ایجاد همدلی، عملی پسندیده و مورد رضایت الهی است و باید فرهنگ صلح و گفت‌وگو در جامعه بیش از پیش تقویت شود.

در این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، بر استمرار همکاری میان دستگاه قضایی، نهادهای مردمی و مسئولان استان برای توسعه فرهنگ صلح و حل مسالمت‌آمیز اختلافات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این حوزه تأکید شد.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه