سرخط خبرها
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای
  • سخنگوی دولت خبر داد: تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
  • وزیر فرهنگ: زنده‌یاد سیمین‌دخت وحیدی شعر را میدان پاسداشت هویت و ایران می‌دانست
  • افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تکذیب شد
  • وزیر ارتباطات: پایداری برق سایت‌های ارتباطی باید تضمین شود
  • آماده‌باش هلال‌احمر در پی احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان
  • آزمون و مصاحبه از فرایند صدور مجوز مشاور املاک و نمایشگاه خودرو حذف شد
  • تمرین آسمانخراش‌های ایرانی در اردن
  • عراقچی به عراق سفر می کند
  • چند دکل مخابراتی در سیرک و قشم مورد اصابت دشمن قرار گرفت
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق

آئین کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به روستای قباله شهرستان انگوت

آئین کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به روستای قباله از توابع شهرستان انگوت با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

کلنگ زنی
به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل

،  در این مراسم، محمد خوش‌سیما نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، مهدی مرادجو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، و پیرجاهد مدیرکل امور عشایر استان حضور داشتند.

بر اساس طرح اجرایی، این پروژه شامل احداث ۷ کیلومتر خط انتقال از مجتمع آبرسانی شهید باهنر است که با بهره‌برداری از آن، ۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۲۵ نفر از آب شرب سالم، پایدار و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت آبفا، این اقدام را گامی مؤثر در جهت رفع محرومیت و افزایش کیفیت زندگی ساکنان مناطق روستایی و عشایری دانست و تأکید کرد که توسعه زیرساخت‌های آبرسانی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در حوزه عدالت‌محور روستایی است.

مدیرعامل آبفا نیز در سخنانی گفت با اجرای این پروژه، یکی از دغدغه‌های اساسی اهالی منطقه در زمینه تأمین آب شرب رفع خواهد شد و امید است در چند ماه آینده  این طرح به بهره‌برداری کامل برسد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه