English

راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

حضوری از جنس مقاومت و ایستادگی در سینه ستبر ایران اسلامی

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گسترده گروه‌های مختلف مردم در شهرها و روستاهای استان اردبیل برگزار شد.

حضوری از جنس مقاومت و ایستادگی در سینه ستبر ایران اسلامی
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و مومن دارالارشاد اردبیل و شهرهای مختلف استان با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی۲۲ بهمن، با آرمان‌های مقدس انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

مردم انقلابی اردبیل امروز با شعارهای آذربایجان جانباز رهبریندن آیریلاماز، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، مرگ بر آمریکا و ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه ای مسیر ایستگاه سرعین تا مصلای اردبیل را پیمودند.

بر اساس این گزارش ، حضور خانواده ها، پیشکسوتان جبهه و جنگ، جانبازان ایثارگران و دانش آموزان در این مراسم چشمگیر است و در حاشیه راهپیمایی غرفه‌های متنوعی از جمله غرفه رای اولی‌ها ، کودک ، قاب انقلاب و عکس انقلاب برپا شده است.

 در این آیین شرکت کنندگان پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی با مضامین استکبارستیزی و حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی همچون" مبارزه با آمریکا جزو اعتقادات ماست"، "مرگ بر آمریکا دارای پشتوانه منطقی است"  در دست دارند.

همزمان در شهرهای مشگین شهر، خلخال، پارس آباد، اصلاندوز، گرمی، بیله سوار، سرعین ، نیر ، نمین ، مشگین شهر و کوثر استان اردبیل هم مردم با حضور در محل‌های اعلام شده با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید عهد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه