English

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر؛

بهره‌برداری از ۴۴ طرح و پروژه عمرانی در خلخال آغاز شد

همزمان با هفتمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بهره‌برداری از ۴۴ طرح و پروژه عمرانی در خلخال آغاز شد انقلاب اسلامی ایران بهره‌برداری از ۴۴ طرح و پروژه عمرانی در مناطق مختلف بخش خورش‌رستم خلخال آغاز شد.

بهره‌برداری از ۴۴ طرح و پروژه عمرانی در خلخال آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، فرماندار خلخال در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار کرد: برای اجرا ، تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف‌های ملی و استانی و تبصره‌ای هزینه شده است.

سیدجواد یحیی‌زاده افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های عمران شهری هشجین ، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نوسازی مدارس، واحدهای مسکونی محرومان، توسعه شهرک صنعتی، ساخت مسکن، ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است.

وی اضافه کرد: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم ۸۴ طرح و پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف بخش خوش‌رستم خلخال افتتاح شده است.

فرماندار خلخال با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های بخشدار و مسئولان این بخش از شهرستان برای حل مسائل و مشکلات مردم منطقه گفت: یکی از خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم خورش‌رستم اجرای پروژه راه‌سازی ۱۳ کیلومتری شهر هشجین به تقاطع سرچم به اردبیل در کناررودخانه قزل‌اوزن بود که بخش مهمی از طول مسیر این راه به پایان رسیده و با مساعد شدن شرایط جوی ادامه عملیات اجرایی تکمیل پروژه از سر گرفته خواهد شد.

یحیی‌زاده امروز همچنین به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در یادواره سه ماهه چهارم شهدای والامقام بخش خورش‌رستم به مقام شامخ شهدای این بخش ادای احترام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه