English

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت:

کشف و ضبط چهار تن مرغ قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از توقیف یک دستگاه کامیونت در ایست و بازرسی جاده "اردبیل - مغان" و کشف و ضبط چهار تن مرغ قاچاق خبر داد.

کشف و ضبط چهار تن مرغ قاچاق در اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سرهنگ سعید یوسفی فعال  گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم و پیشگیری از توزیع خارج از شبکه، ماموران انتظامی ایست و بازرسی جاده اردبیل - مغان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این کامیونت چهار تن مرغ قاچاق را که با هدف توزیع خارج از شبکه حمل می شد، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را سه میلیارد ریال اعلام کردند، ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شد.

وی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

یوسفی فعال پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه