English

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

بیش از ۳۰ درصد تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بدون ضامن پرداخت می‌شود

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه بیش از ۳۰ تسهیلات پرداختی این بانک به مردم بدون معرفی ضامن و بر اساس اعتبار سنجی پرداخت شده است، گفت: افراد خوش حساب می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تسهیلات بدون نیاز به ضامن دریافت کنند.

بیش از ۳۰ درصد تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بدون ضامن پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،سیدسعید شمسی‌نژاد در حاشیه سفر به اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در هفت ماه سال جاری بیش از ۲ میلیون فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۱۰۰ همت به مردم و مشتریان پرداخت کرده است، افزود: تسهیلات پرداختی این بانک امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه میانگین تسهیلات پرداختی این بانک ۵۰۰ میلیون ریال است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان سال ۳/۵ میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در نقاط مختلف کشور پرداخت کند که یک رکورد محسوب می‌شود.

شمسی‌نژاد با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مدل‌های مختلف تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند، اظهار کرد: مدل امتیازی، مدل حمایتی، مدل کالا کارت و مدل پرداخت حقوق و دستمزد دستگاه‌ها اجرایی و نهادها از جمله این مدل‌هاست و این تسهیلات با کارمزد صفر تا چهار درصد پرداخت می‌شود.

 

منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۲۳۰ همت است

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه دولت سیزدهم به معنی واقعی کلمه از بانکداری اسلامی و قرض‌الحسنه حمایت می‌کند، گفت: در ۲ سال اخیر حجم منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۷۰ همت به ۲۳۰ همت رسیده است.

شمسی‌نژاد اعتماد مردم و خیرین را بزرگترین سرمایه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دانست و اظهار کرد: تسهیلات پرداختی این بانک در ۲ سال اخیر از ۶۰ همت به بیش از ۱۷۰ همت افزایش یافته که این امر بیانگر حمایت دولت سیزدهم از بانکداری اسلامی و قرض‌الحسنه است.وی خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پارسال از یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و امسال نیز به سه میلیارد ریال افزایش یافته است.

 

چهار دهم درصد تسهیلات پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معوقه می‌شود

شمسی‌نژاد با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهار دهم درصد معوقه دارد که کمترین میزان معوقات بانکی است، گفت: از این مقدار بسیار کم نیز ۷۰ درصد آن سررسید گذشته است و ۳۰ درصد آن معوقه محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمتر از نیم درصد مشتریان ما تسهیلات دریافتی را با تاخیر جزیی پرداخت می‌کنند و خوش‌حسابی مشتریان باعث شده میزان تسهیلات پرداختی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هر سال نسبت به سال قبل افزایش یابد.

 

بیش از ۱۶ میلیون نفر مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه بیش از ۱۶ میلیون نفر از آحاد مختلف مردم در کشور مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند، افزود: امسال ۲ میلیون نفر به تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزوده شده و از خدمات ارائه شده در ۵۰۰ شعبه این بانک در سراسر کشور بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید داخل، سقف اعتبار "کالا کارت" این بانک از یک میلیارد ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته و تلاش می‌شود با همکاری و کمک تولیدکنندگان باز پرداخت آن به ۴۸ تا ۶۰ ماه افزایش یابد.

شمسی‌نژاد همچنین از راه‌اندازی "نئو بانک" (بانک جدید) در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: این بانک مثل "کیو بانک" کاملا هوشمند، آنلاین بوده و همه اسناد آن الکترونیکی است و مختص نوجوانان و جوانان و نسل امروزی خواهد بود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه کرد: تلاش می‌شود با تامین زیر ساخت‌های لازم، این "نئو بانک" ۲۲ آذرماه امسال همزمان با سالروز تشکیل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای دانش‌آموزان سراسر کشور راه‌اندازی شود.

 

بانک قرض‌الحسنه مهر استان اردبیل رتبه ۶ کشوری دارد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تقدیر از تلاش‌ها و عملکرد بسیار خوب همکاران خود در استان اردبیل گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل در حال حاضر ۴۱ هزار میلیارد ریال منابع دارد و به لحاظ جذب منابع در بین بانک‌های استان در رتبه ۶ قرار دارد.

شمسی‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۹ درصد کل منابع استان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اردبیل است، افزود: امسال این بانک با حدود ۵۰ درصد افزایش منابع، بالاترین رشد جذب منابع را در بین بانک‌های استان داشته است.

وی با بیان اینکه استان اردبیل در پرداخت تسهیلات نیز عملکرد خوبی داشته است، اظهار کرد: حدود ۲۰ درصد جمعیت استان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حساب دارند و مشتری این بانک هستند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به فعالیت ۱۲ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در نقاط مختلف استان اردبیل، بیان کرد: مردم می توانند با مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و یا سایت این بانک از طرح های موجود با خبر شده و از خدمات ارائه شده توسط این بانک بهرمند شوند.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه