English

علی نیکزاد:

مردم منتظر اقدام سریع دولت برای بهبود وضعیت مسکن در کشور هستند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر شاهد بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی در سطح کشور هستیم و امروز مردم منتظر اقدام سریع و عملیاتی دولت برای بهبود وضعیت مسکن در کشور هستند.

مردم منتظر اقدام سریع دولت برای بهبود وضعیت مسکن در کشور هستند

به گزارش خیرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی  در  جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی در سطح کشور هستیم و امروز مردم منتظر اقدام سریع و عملیاتی دولت برای بهبود وضعیت مسکن در کشور هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت موجود در سطح کشور افزود: از اینکه ریاست جمهوری در آخرین فرصت‌های باقی‌ مانده از دولت به فکر بهبود وضعیت اقتصادی به ویژه در حوزه مسکن افتاده است بسیار متاثر هستیم اما دولت باید از این فرصت به خوبی استفاده کند.

نیکزاد حل مشکل بیکاری در استان اردبیل را ضروری دانست و تصریح کرد: معضل بیکاری، با نامه‌نگاری و مکاتبه حل نخواهد شد و برای حل این مشکل اساسی استان که بیش از ۶۵ هزار نفر را به‌طور مستقیم درگیر کرده است باید مجدانه همت و اقدام کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برنامه ملاقات مردمی در اردبیل بیان کرد: بنده هر هفته حداقل ۳۰۰ نفر از مردم شریف را به‌طور چهره به چهره ملاقات می‌کنم که بالای ۸۰ درصد درخواست این عزیزان و بزرگواران مربوط به اشتغال است.

وی با بیان اینکه باید به فکر اشتغال جوانان باشیم ادامه داد: در حال حاضر شاهد بیکاری بسیاری از جوانان در کشور هستیم و باید تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از فرصت‌های موجود استفاده کنند و اقدامات لازم را برای اشتغال و تولید در کشور انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه