English

مهران اوچی اردبیلی:

آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در استان اردبیل برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی بزاری آزمون‌های استخدامی در اردبیل اظهار داشت: آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همزمان با سراسر کشور و با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری آزمون‌های استخدامی را ۲۰ تیر ماه دانست و افزود: همزمان آزمون‌های استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صنایع شیر ایران و آموزش ‌یاران سازمان نهضت سواد آموزی به همت جهاد دانشگاهی در ۲۰ تیر ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

اوچی اردبیلی از اهتمام ویژه‌ برای برگزاری منظم این آزمون‌های خبر داد و تصریح کرد: ۷۵۱ نفر از استان اردبیل برای شرکت در آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت ‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۸۲ نفر زن و ۴۶۹ نفر مرد هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در ادامه بیان کرد: این آزمون‌ها در روز جمعه ۲۰ تیر ماه از ساعت ۹ صبح و با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه