English

حبیب احمدی:

خبرنگاران از مشکلات اقتصاد رسانه ها و نبود امنیت شغلی رنج می برند

مدیرعامل جدید خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: بیشترین مشکلات اهالی قلم و رسانه که همواره وجود دارد و بعنوان آفت وآسیبی برای جامعه مطبوعات استان بشمار میرود عدم تمکن مالی و عدم استقلال مالی رسانه های استان است.

خبرنگاران از مشکلات اقتصاد رسانه ها و نبود امنیت شغلی رنج می برند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حبیب احمدی مدیرعامل جدید خانه مطبوعات استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تشریح وظایف و رسالت اصلی خانه مطبوعات بیان کرد: بیشترین مشکلات اهالی قلم و رسانه که همواره وجود دارد و بعنوان آفت وآسیبی برای جامعه مطبوعات استان بشمار میرود عدم تمکن مالی و عدم استقلال مالی رسانه های استان است.

وی گفت: کسانی که در این عرصه فعالیت میکنند با اندک حقوق امنیت شغلی ندارند و گونه ای شده که مطبوعات ثنا گوی مدیران شده و اگر نقدی هم میشود با شکایت مواجه میشوند .

احمدی افزود:  تامین بیمه خبرنگاران، ایجاد تعاونی مسکن، احداث مجتمع مطبوعات با تعریف کاربری فرهنگی و تقویت  استقلال مالی رسانه ها با راه اندازی صندوق قرض الحسنه و چاپخانه دیجیتال نیز از مطالباتی است که تاکنون تحقق نیافته که پیگیر این موضاعات هستیم و امیدواریم با حمایت و رهنمون های شما تحقق یابد.

**ضرورت تخصیص دفاتر فرهنگی برای اصحاب مطبوعات

 مجتبی لاله رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل ضمن تقدیر از حمایت و پشتیبانی امام جمعه اردبیل از اهالی فرهنگ و رسانه و خبرنگاران گفت: یکی از مطالبات اعضای هئیت مدیره خانه مطبوعات واگذاری زمین های کاربری فرهنگی (مجتمع مطبوعاتی) به نام خانه مطبوعات و چند قطعه زمین جهت استفاده و سرمایه گذاری در زمینه های دفاتر و چاپخانه ای در راستای رفع مشکلات دفتر کار و معیشتی خبرنگاران است.

وی ادامه داد: در این زمینه ضروری است ارگانهای مربوطه نهایت همکاری را با خانه مطبوعات استان داشته باشند.

حبیب احمدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه