English

رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان اصلاندوز منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل رمضان نجفی رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان اصلاندوز منصوب شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان اصلاندوز منصوب شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل رمضان نجفی رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان اصلاندوز منصوب شد.
 
مراسم تودیع و معارفه رییس جدید و سابق کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان اصلاندوز صبح امروز پنجشنبه با حضور مسئولان در محل فرمانداری اصلاندوز برگزار شد.

سید عباس مینایی فرماندار شهرستان اصلاندوز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های چندساله محب در امر خدمت رسانی به محرومین و آرزوی موفقیت برای نجفی بعنوان رییس جدید کمیته امداد امام (ره) این شهرستان گفت: موفقیت هر اداره موفقیت کل مجموعه شهرستان است هدف ما یکی است و خدمت به مردم و محرومین و عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری است که تلاش تک تک مسئولان باید در این راستا باشد.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز در این دیدار در بیاناتی با اشاره به تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد توسط امام راحل گفت:این نهاد از زمان تاسیس تاکنون منشا خیر و برکات و محرومیت زدایی شده است که کمیته امداد امام شهرستان نیز در راستای حمایت از مستضعفین و نیازمندان تاکنون عملکرد موثری داشته است.

وی از زحمات چندین ساله‌ محب رییس سابق کمیته امداد امام(ره)شهرستان قدردانی و برای نجفی بعنوان رییس جدید این نهاد آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است، نجفی 25 سال سابقه خدمت در کمیته امداد دارد و از عهده پست های حساسی همچون قائم مقامی شهرستان های پارس آباد و نیر به خوبی برآمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی