English

فریبا محمدلو:

بانوان اردبیل پیشرو نیکوکاری در کشور هستند

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بانوان استان اردبیل پیشرو نیکوکاری در کشور بوده و در راستای آزادی زندانیان زن اقدامات زیادی را در طول چهار سال گذشته انجام داده اند.

بانوان اردبیل پیشرو نیکوکاری در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل فریبا محمدلو مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل در جلسه کارگروه بانوان استان که با محوریت برگزاری همایش بانوان خیر استان تشکیل یافته بود ، اظهارکرد: بانوان استان اردبیل از سال 95 تا کنون برای آزادی زندانیان غیر عمد زن که با موضوعات مالی در حبس بودند ، 600 میلیون تومان اهدا کرده اند.

وی ادامه داد: استان اردبیل در زمینه مشارکت بانوان خیر در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد مالی در سطح کشور الگو بوده و در حال حاضر بیشتر استان های کشور این مسیر را ادامه می دهند.

محمدلو افزود: بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی ، فرهنگیان و مدیران می توانند نسبت به جذب خیران برای مشارکت دائمی و پرداخت ماهانه جزئی از درآمد خود به این امر اقدام کنند.

وی اضافه کرد : برخی خانواده ها به دلیل زندانی شدن سرپرست و یا مادر خانواده به دلایل مالی و غیرعمد ، با بسیاری از مشکلات مواجه می شوند که آزادی این قبیل افراد نقش مهمی در مصون سازی اعضای خانواده از مشکلات بعدی دارد.

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اطلاع رسانی در راستای مشارکت سایر آحاد جامعه و قشر بانوان در اقدامات خیرخواهانه را از جمله نیازهای این حوزه دانست و بر مشارکت رسانه ها در این خصوص تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه