English

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

برنامه های هفته اردبیل با محوریت کودکان برگزار می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در هفته پاسداشت استان اردبیل در نظر داریم با اجرای برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان نسبت به معرفی شاه اسماعیل صفوی برای کودکان و نوجوانان اقدام کنیم.

برنامه های هفته اردبیل با محوریت کودکان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته استان اردبیل گفت: شاه اسماعیل صفوی یکی از نخبگان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که در سنین پایین و ۱۳ سالگی موفق به تاج گذاری شد.

وی افزود: این اقدام شاه اسماعیل در ادامه منجر به انسجام ملی در کشور شد و حکومت‌های ملوک الطوایفی زیر سایه مذهب شیعه گردآمدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: به دلیل خدمات ماندگار شاه اسماعیل صفوی که قرن‌ها است در حیات سیاسی و اجتماعی کشور تاثیرگذار بوده ضروری است شخصیت وی به نوجوانان معرفی و تبیین شود.

فلاحی گفت: در هفته پاسداشت استان اردبیل در نظر داریم با اجرای برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان نسبت به معرفی شاه اسماعیل صفوی برای کودکان و نوجوانان اقدام کنیم.

وی افزود: از جمله رونمایی از کتاب، برنامه‌های فرهنگی، دیوارنگاری، خاطره نویسی، قصه گویی، کارگاه‌های شعر و داستان و نشست‌های آموزشی پیش بینی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ضرورت هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و طرح ایده‌ها اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود تشکل‌های مردم نهاد نیز در برگزاری برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه