English

معرفی ۳ مدل لپ تاپ ایسوس برای استفاده خانگی

ایسوس با رونمایی از لپ تاپ ویوو بوک پرو جدید خود، توانست محصولی با قابلیت حمل بالاتر و یک طراحی زیبا روانه بازار می‌کند.

معرفی 3 مدل لپ تاپ ایسوس برای استفاده خانگی

به گزارش خبرگزاری موج، این محصول تنها ۱.۹۹ کیلوگرم وزن داشته و همراه با ابعاد ۲۰ در ۲۵۶ در ۳۸۱ میلی‌متر در اختیار شما قرار می‌گیرد. اندازه صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچ است و می‌توانید از پنل IPS در آن استفاده کنید. این پنل هم دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و مجهز به قابلیت لمسی در اختیار شما قرار می‌گیرد. با خرید لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro 15 می‌توانید از پردازنده Core i7 اینتل با قدرت و عملکرد بسیار بالا برخوردار شوید. این پردازنده دارای فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی هست.

لپ تاپ VivoBook Pro 15 ایسوس

پردازنده آن در حالت توربو با فرکانس ۴.۱ گیگاهرتزی در اختیار شما خواهد بود و می‌توانید از حافظه کش ۹ مگابایتی همراه با آن استفاده کنید. حافظه رم این محصول در حد ۸ گیگابایت است و می‌توانید از ظرفیت ۱ ترابایت حافظه داخلی HDD در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD استفاده کنید. در نظر داشته باشید که حافظه مدرن و سریع‌تر SSD برای نصب ویندوز و تمامی برنامه‌های لپ تاپ شما کاربرد دارد و تا حد زیادی می‌تواند سرعت عملکردی لپ تاپ را بالاتر ببرد. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ هم از نوع GTX 1050 بوده است و توسط انویدیا ساخته شده است و حافظه اختصاصی گرافیکی آن به ۴ گیگابایت می‌رسد.

این لپ تاپ از سیستم اتصال مدرن USB 3.0 در کنار دو پورت USB 2.0 استفاده می‌کند. پورت‌های عرف HDMI و شبکه نیز در این لپ تاپ به کار رفته است و می‌توانید از اتصال بلوتوث داخلی در آن استفاده کنید. این دستگاه مجهز به کارت خوان بوده و همراه با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در اختیار شما خواهد بود. لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 دارای وب کم با کیفیت 720p بوده و می‌توانید از اسپیکرهای داخلی استریو همراه با فناوری عالی سونیک مستر هم استفاده کنید. باتری آن از جنس لیتیوم پلیمر بوده و همراه با سه سلول در اختیار شما قرار می‌گیرد. ظرفیت این باتری هم ۴۷ وات ساعت است و می‌توانید از کارکرد سه ساعته آن بهترین استفاده را داشته باشید.

این لپ تاپ با توجه محصولات هم رده و قیمت لپ تاپ لنوو می‌تواند برای شما مناسب‌تر باشد. تاچ پد آن دارای پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی است و می‌توانید از پورت مجهز به USB Type-C هم استفاده کنید که امکان اتصال پورت DisplayPort را نیز فراهم کرده است و می‌توانید از نرخ انتقال داده ۵ گیگابایت بر ثانیه همراه با آن استفاده کنید. مقداد آی تی امکان خرید لپ تاپ‌های متنوع ایسوس با قیمت‌های خاص را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید از گارانتی معتبر و امکان تحویل سریع در این سایت استفاده کنید.

image_e30bf65cb611eae31f84e1f3d6f0e07d56ac7322

لپ تاپ ZenBook 14 ایسوس

با خرید لپ تاپ ایسوس مدل زن بوک ۱۴ می‌توانید از قابلیت حمل بالای آن مانند یک نوت بوک استفاده کرده و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. این لپ تاپ دارای ۱.۳۹ کیلوگرم وزن بوده و می‌توانید از اندازه صفحه نمایش ۱۴ اینچی هم برخوردار شوید. صفحه نمایش آن از جنس LED بوده و یقینا رضایت کاملی از آن خواهید داشت. رزولوشن آن هم ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و بدون قابلیت صفحه لمسی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این فصحه نمایش از تکنولوژی‌هاای برتر IPS و WideView هم بهره می‌برد که کمتر می‌توانید در لپ تاپ‌های هم رده پیدا کنید. پردازنده این لپ تاپ هم از سری Core i7 اینتل در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ ایسوس در مقابل خرید لپ تاپ اچ پی می‌توانید امکانات بیشتر داشته و از مقاومت و طراحی عالی هم برخوردار باشد. سرعت عملکردی آن با توجه به استفاده از یک حافظه رم ۱۶ گیگابایتی عالی است و می‌توانید از حافظه داخلی با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت هم استفاده کنید که البته از نوع SSD خواهد بود. در همین راستا، سرعت بسیار بالا در کنار اجرای روان ویندوز و برنامه‌ها را شاهد خواهید بود و حتی اجرای بازی‌ها نیز می‌تواند روان‌تر باشند. اگر قصد استفاده از یک لپ تاپ برای مصارف خانگی و کار در خانه را دارید، لپ تاپ ZenBook 14 ایسوس می‌تواند انتخاب مناسبی از همه لحاظ برای شما باشد.

این لپ تاپ از پردازنده انویدیا مدل MX250 استفاده می‌کند که دارای حافظه اختصاصی گرافیکی ۲ گیگابایتی است. می‌توانید از پورت‌های USB 2.0، USB 3.0 و USB Type-C در این لپ تاپ بهره ببرید که از هر کدام یک عدد در کناره‌های آن تعبیه شده است. این لپ تاپ از پورت HDMI هم بهره می‌برد که برای اتصال دستگاه‌های مختلفی مانند تلویزیون می‌تواند مناسب باشد. پورت شبکه در آن تعبیه نشده است و می‌توانید صرفا از اتصال وای فای برای اینترنت استفاده کنید. اتصال بلوتوثی آن نیز دارای فناوری ۵.۰ بوده و کیفیت و سرعت اتصال بسیار خوبی خواهد داشت. با خرید لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 می‌توانید از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز برخوردار شوید.

این لپ تاپ از حسگر اثر انگشت استفاده نمی‌کند، اما مجهز به اسپیکرهای بسیار با کیفیت است که برای پخش صدا در فضای خانه می‌تواند مناسب باشد. این محصول از یک باتری لیتیوم پلیمر استفاده می‌کند که دارای ظرفیت ۴۷ وات ساعت است و از دو سلول نیز بهره برده است. این لپ تاپ از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی کرده و می‌توانید با خیال راحت فعالیت‌های مختلف خود را با آن انجام دهید. این لپ تاپ از امکانات دیگری مانند کیبورد مناسب همراه با بدنه‌ باریک و سبک هم برخوردار است که کیفیت ساخت آن را تا حد زیادی به ما یاد آور می‌شود.

image_de759dac8b71d88551ac0226282e9f9876294800

لپ تاپ VivoBook R545FJ ایسوس

هنگام خرید لپ تاپ ایسوس یا برندهای دیگر، حتما باید به زمینه‌های استفاده خود توجه ویژه داشته باشید. بسیاری از کاربران، از لپ تاپ خود صرفا برای انجام کارهای شخصی در خانه استفاده می‌کنند یا اینکه قصد دارند که به دورکاری برای شرکت‌های مختلف بپردازند. در همین راستا، لپ تاپی مانند VivoBook R545FJ که توسط ایسوس ساخته شده است، می‌تواند به دردتان بخورد. این لپ تاپ دارای وزن ۱.۹ کیلوگرمی بوده و می‌توانید آن را در ابعاد ۳۶۰ در ۲۳۴ در ۲۳ میلی‌متر تهیه کنید. این لپ تاپ از اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی برخوردار است و می‌توانید از رزولوشن بالای ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هم برخوردار شوید. صفحه نمایش مات آن هم کیفیت بالایی دارد.

این لپ تاپ از پردازنده سری Core i7 اینتل استفاده می‌کند و فرکانس آن به ۱.۸ گیگاهرتز می‌رسد. فرکانس آن در حالت توربو به ۴.۹ گیگاهرتز می‌رسد که کاملا بیشتر از لپ تاپ‌های دیگر این رده است. هنگام خرید لپ تاپ اچ پی یا برندهای دیگر می‌توانید به چنین مسائلی توجه ویژه داشته باشید. حافظه کش پردازنده نیز ۸ مگابایت است. این محصول از یک حافظه رم ۱۲ گیگابایتی استفاده می‌کند که نوع آن DDR4 در نظر گرفته شده است. ظرفیت حافظه داخلی آن هم ۱ ترابایت است و می‌توانید اطلاعات خود را بدون استرس خاصی در آن قرار دهید.

ایسوس لپ تاپ VivoBook R545FJ خود را همراه با پردازنده گرافیکی MX230 ساخت انویدیا روانه بازار کرده است و می‌توانید از حافظه اختصاصی گرافیکی ۲ گیگابایتی هم برخوردار شوید. از اتصالات مهم آن می‌توانیم به درایو نوری اشاره کنیم که همراه با پورت‌های USB می‌تواند همه ابزارهای مورد نیاز شما را فراهم کنند. این لپ تاپ از پورت شبکه و HDMI هم استفاده می‌کند و هم راستا با لپ تاپ‌های دیگر بازار می‌توانید از آن بهره ببرید. در کنار آن می‌توانیم به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم اشاره کنیم که برای کاربران فعال در زمینه تولید موسیقی می‌تواند گزینه مناسب و هیجان انگیزی باشد.

از دیگر امکانات این لپ تاپ می‌توانیم به وب کم هم اشاره کنیم که نیاز به خرید جداگانه را از بین برده است. کیبورد آن دارای نور پس زمینه نیست، اما می‌توانید از تاچ پد همراه با فرمان‌های چند لمسی استفاده کنید. از مزایای جذاب این محصول هم می‌توانیم به کیفیت بالای ساخت بدنه همراه با طراحی بسیار جذاب آن اشاره کنیم.

مقداد آی تی امکان خرید لپ تاپ ایسوس همراه با برندهای دیگر را فراهم کرده است و می‌توانید برای آگاهی از قیمت لپ تاپ لنوو و سایر لپ تاپ‌های بازار، به این ساعت مراجعه کنید. امکان خرید از تمامی برندهای محبوب تولید کننده لپ تاپ در این سایت فراهم شده است و بسته به نیاز و بودجه خود، می‌توانید خرید لپ تاپ اچ پی یا برندهای معتبر دیگر را به سادگی داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه