English

بهترین و لوکس ترین هتل ها در مشهد را بشناسید

مشهد از دیرباز به دلیل وجود مضجع متبرک حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، یکی از تویستی ترین و مسافر پذیر ترین شهرهای کشور محسوب می شده است.

بهترین و لوکس ترین هتل ها در مشهد را بشناسید

به گزارش خبرگزاری موج،  مسافرانی که در سفر به مشهد مقدس پس از زیارت حرم رضوی، از جاذبه های قابل توجه آن بازدید می کنند تا سفری زیارتی- سیاحتی را تجربه کنند. اما تعداد زیاد مسافران مختلف سفر کرده به مشهد، نیاز به اماکن اقامتی را دوچندان می کند. اما خوشبختانه مشهد نه تنها مشکلی در زمینه اقامت برای مسافران با هر سطح از بودجه و سلیقه ندارد، که در مواردی به حد اشباع در آن رسیده است. اگر امکانات زیاد و لوکس بودن هتل های مشهد برای شما مهم است، ادامه متن را از دست ندهید؛ چرا که قرار است بهترین و لوکس ترین هتل های مشهد را معرفی کنیم:

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یک هتل 5 ستاره و لوکس محسوب می شود که 25 طبقه دارد.نمای این هتل شیشه ای است و معماری زیبای آن جلوه خاصی به ظاهر این هتل داده است. هتل درویشی همچنین در معماری داخلی یک هتل آتریوم شناخته می شود. این هتل با ارتفاع بلندش نمایی زیبا از حرم را برای مسافرین خود در طبقات بالایی فراهم آورده است. این هتل نیز در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته است که 4 کیلومتر با حرم فاصله دارد و مسافران می توانند با 10 دقیقه پیاده روی خود را به حرم برسانند. رستوران های این هتل، جزو بهترین رستوران های هتلی در کشور محسوب می شود.

 این هتل دارای سه رستوران و یک رستوران فست فود می باشد. رستوران مراکشی این هتل مخصوص سرو غذاهای عربی است. رستوران روف گاردن این هتل نیز در بام این هتل، چشم اندازی زیبا به سمت حرم دارد. در رستوران آتریوم نیز غذاهای آسیایی قابل سفارش است. البته یک رستوران فست فود نیز در این هتل موجود می باشد.

بخش دیگر هتل مجلل درویشی ،مجموعه آبی و ورزشی این هتل می‌باشد که اولین مجموعه آبی در میان هتل های مشهد می‌باشد که به ارائه خدماتی همچون سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدن‌سازی ،دوش‌های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن می‌پردازد. سرویس رفت و برگشت رایگان به حرم، به فرودگاه و یا راه آهن نیز از خدماتی است که باعث آسایش مسافران شده است.

هتل درویشی مشهد

هتل مدینه الرضا

این هتل پنج ستاره تقریبا چسبیده به حرم مطهر رضوی است. فاصله این هتل تا حرم، چیزی در حدود 150 متر است که در عرض دو دقیقه مسافران می توانند به درب ورودی حرم برسند. این هتل 5 ستاره در سال 92 در 17 دقیقه ساخته شده است. تعداد هتل های این هتل 325 اتاق دارد که شامل 205 اتاق دو تخته و 72 اتاق سه تخته است. اما اتاق های دیگر به صورت آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه است. این هتل نیز دارای سه رستوران مجلل می باشد که شامل موارد زیر است.

رستوران سنتی هتل که در طبقه منفی یک و در کناز مجموعه آبی قرار گرفته است که غذاهای سنتی و ایرانی در آن سرو می شود. رستوران گل نرگس نیز در طبقه اول هتل است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را عرضه می کند. رستوران گردان هتل نیز در طبقه 12 قرار دارد و دارای چشم اندازی زیبا به سمت حرم مطهر می باشد. چرخش این رستوران باعث می شود همه مهمانان از این منظره زیبا به طور یکسان استفاده کنند. امکانات رفاهی این هتل نیز شامل استخر آقایان و بانوان، سالن بدن سازی و ماساژ و سالن کنفرانس، لابی ،کافی‌شاپ ،اتاق بازی کودکان ،واحدهای تجاری است.

هتل قصر طلایی مشهد

یکی دیگر از هتل های لوکس مشهد، هتل قصر طلایی است که در میدان بسیج مشهد قرار گرفته است و فاصله این هتل 20 طبقه تا حرم 10 دقیقه پیاده روی است. این هتل در سال 89 افتتاح شده است و دارایی 610 واحد اقامتی در تیپ‌های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان‌های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل و... است. این هتل دارای 8 رستوران با منوهای جذاب و متنوع است که انواع غذهای دریایی،ایرانی، سنتی، عربی و بین المللی را سرو می کنند. این هتل برای میهمانانی که در این هتل اقامت دارند هم‌زمان با تاریخ ازدواج و روز تولدشان با تقدیم کیک تولد و هدیه‌ای خاص ،پذیرایی می‌کند.

دیگر امکانات و خدمات این هتل نیز شامل سالن های سمینار، همایش، آمفی تئاتر، سیستم صوتی و تصویری، مجموعه استخر، سونا ، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، بیلیارد، بدن سازی، سالن بازی کودکان و بازی های یارانه ای، ترانسفر فرودگاهی و... می باشد.

مقالات مرتبط: قوانین مهم حمل حیوانات خانگی در سفرهای هوایی

هتل قصر طلایی مشهد

هتل الماس 2 مشهد

این هتل 5 ستاره نیز جزو هتل های لوکس و درجه یک در سطح کشور محسوب می شود. این هتل در اسفند ماه 95 مورد بهره برداری قرار گرفته است و دارای 220 اتاق است. در معماری ویژه این هتل از سبک‌های گوناگونی همچون سبک ایران باستان، روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق آیینه، اکونومی و دیگر سبک‌ها استفاده‌ شده است.

امکانات رفاهی و خدماتی این هتل شامل سالن چندمنظوره، رستوران گردان و امکانات ورزشی و تفریحی کامل، ترانسفر رایگان رفت‌وبرگشت به فرودگاه، کافی‌شاپ، روف گاردن، سالن سرو صبحانه سالن ماساژ، مجموعه آبی (کودک و بزرگ‌سال) و مرکز خرید می باشد. این هتل دارای 4 رستوران با نام های فیروزه، رستوران روف گاردن، رستوران الماس و رستوران گردان 360 درجه می باشد.

هتل پردیسان مشهد

این هتل بزرگ (از لحاظ مساحت) 5 ستاره و 5 طبقه در سال 80 ساخته شده است و در طول تمام سالهای فعالیت خود به عنوان یک هتل لوکس شناخته شده است. هتل پردیسان مشهد دارای ۱۶۲ واحد اقامتی شامل انواع اتاق‌های امپریال، رویال، کانکت، سوئیت دوبلکس، دبل و سینگل با دکوراسیون زیبا و منحصربه‌فرد می‌باشد. این هتل دارای خدمات و امکاناتی مثل انواع رستوران ایرانی و فرنگی بانام‌های میخک و ارکیده، کافی‌شاپ‌های گوناگون، فست فود و سفره‌خانه سنتی، سالن‌های همایش، سمینار، آمفی‌تئاتر مجلل، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، زمین‌بازی کودکان، آژانس مسافرتی، تاکسی‌سرویس، لاندری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر به بارگاه منور رضوی می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه