English

افزونه احراز هویت پیامک ووکامرس چه کاربردی دارد؟

افزونه‌ احراز هویّت پیامک ووکامرس را از ملی پیامک دریافت کنید تا بستر فروش محصولات و خدمات در فضای وردپرس برایتان فراهم شود.

افزونه احراز هویت پیامک ووکامرس چه کاربردی دارد؟

 

به گزارش خبرگزاری موج، در ابتدا بهتر است قبل از هر کاری به ماهیّت ووکامرس اشاره‌ای داشته باشیم و بدانیم که اصلاً ووکامرس چیست و چه کارهایی از دستش برمی‌آید؟!

ووکامرس سیستمی فروشگا‌ه‌ساز است که شما را برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی یاری می‌کند و بستر فروش محصولات و خدمات بیشتر را در فضای وردپرس برایتان فراهم می‌کند؛ همین موضوع باعث شده است که در قلب صاحبان سایت نفوذ کرده و محبوبیت فراوانی داشته باشد.

ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که اینترنت بخش مهمی از کارهای روزانه‌مان را تشکیل می‌دهد. با توجه به افزایش شغل‌های اینترنتی و گسترش چشم‌گیر فروشگاه‌های آنلاین، شاهد زیادشدن جرایم اینترنتی و کلاه‌برداری‌های بی‌شماری بوده‌ و هستیم.

در چنین شرایطی کسانی که مدیریت سایتی را بر عهده دارند موظف به اضافه کردن افزونه‌ احراز هویت ووکامرس هستند، چراکه در قبال کاربران سایت خودشان مسئول هستند. اینطوری باعث جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی در آینده هم می‌شوند.

پیش‌تر ثبت‌نام در سایت‌ها از طریق ایمیل انجام می‌گرفت، امّا با پیشرفت تکنولوژی، افزونه‌ای برای ثبت ‌نام و ورود به سایت با شماره موبایل افزوده شد که کار مدیران و کاربران را راحت‌تر کرده است.

از آنجایی‌که عضویت از طریق ایمیل به دلیل تایید از طریق نشانی الکترونیکی و رد هوّیت ربات کمی سخت و پر پیچ‌وخم است، قطعاً افزونه‌ احراز هویت ووکامرس بیشتر مورد استقبال کاربران و حتی مدیران سایت قرار می‌گیرد. بنابراین ما به شما به‌عنوان یک صاحب سایت توصیه می‌کنیم که این افزونه‌ رایگان را برای احراز هویت کاربران تهیه کنید و از هرگونه تخلفات اینترنتی هم جلوگیری کنید.

ملی پیامک

بهتر است بدانید که احراز هویت ووکامرس به چهار روش انجام می‌شود از جمله:

  • تایید از طریق شماره موبایل کاربران
  • تایید از طریق شماره تلفن ثابت کاربران
  • تایید به کمک کارت ملی کاربران
  • روشی اختصاصی با خواست شما

امّا تایید حساب کاربری از طریق شماره موبایل پیشنهاد ما به شماست. با این حال روش انتخابی شما جهت احراز هویت کاملاً به خودتان بستگی دارد و می‌توانید از طریق افزونه ورود با شماره موبایل وردپرس، هر گزینه‌ای که مورد تایید خودتان باشد را فعال یا غیرفعال کنید.

احراز هویت ووکامرس توسط پیامک چگونه انجام می‌شود؟

این یک روش معمول است بین مدیران سایت و البته آسان‌ترین راه. آن هم به این صورت که کاربر شماره همراه خود را وارد کادر مشخص‌شده می‌کند تا کد تایید به شماره موبایلش ارسال شود.

 سپس کاربر کد تایید را دوباره وارد سایت کرده تا مورد تایید قرار بگیرد. البته برای انجام این پروسه‌ می‌بایست شما دارای پنل پیامکی باشید. ملی پیامک به شما در این مسیر کمک می‌کند و شما می‌توانید پنل پیامکی و همچنین افزونه‌ احراز هویت ووکامرس را توسط سامانه‌ ملی پیامک تهیه کنید.

احراز هویت از طریق شماره تلفن ثابت به چه صورت انجام می‌شود؟

در این روش کاربر موظّف است که شماره تلفن ثابت خود را در قسمت مشخص شده در سایت وارد کند، سپس بعد از چند ثانیه به شماره‌ واردشده یک پیامک صوتی از طریق پنل اس‌ام‌اس ملی پیامک ارسال می‌شود و کد تایید را اعلام می‌کند. در این حین کاربر باید کد تایید را وارد کرده و منتظر تایید خود بعد از چند ثانیه بماند.

تایید کارت ملّی چگونه انجام می‌شود؟

برای این نحوه‌ تایید می‌بایست کاربر تصویر کارت ملّی خود را در یک فایل ثبت کند و برای مدیر سایت ارسال کند. علاوه‌براین شما به‌عنوان بخش مدیریت بایستی اعتبار کد ملی کاربر را سنجیده و بررسی کنید. در صورت نامعتبر بودن کد ملی شخص درخواست باز ارسال را برای او بفرستید تا بار دیگر کاربر در جهت ارسال تصویر کارت ملّی خودش بدون هیچ‌گونه مشکلی اقدام کند.

روش احراز هویّت به صورت اختصاصی چیست؟

چگونگی نحوه‌ اجرای این روش کاملاً به خواست شما از طریق تنظیمات افزونه‌ی ووکامرس انجام می‌شود. در این بخش شما می‌توانید برای اجرای احراز هویّت کاربران به دلخواه خودتان از فیلد متنی و یا فیلدی جهت آپلود تصاویر نیز استفاده کنید.

 

با توجه به نحوه‌ چگونگی روش‌های احراز هویّت که در بالا به آن اشاره کردیم، بهترین و راحت‌ترین روش همان روش احراز هویّت ووکامرس توسط پیامک است که با افزونه پیامک ووکامرس انجام میگیرد و دردسر کمتری هم به دنبال دارد.

گاهی پیش می‌آید که کاربر بعد از انجام مراحل عضویت، زیر بار پروسه‌ احراز هویّت شانه خالی می‌کند، در چنین شرایطی راه حل چیست؟

اگر شما با چنین وضعیتی روبه‌رو شوید توصیه‌ ما این است که یکی از روش‌های زیر را جهت اجبار کاربر به احراز هویت انجام دهید:

  1. شما می‌توانید تمام صفحاتی که کاربر به آن وارد می‌شود را به صفحه‌ تایید حساب کاربری منتقل کنید.
  2. زمانی که کاربر قصد خرید محصولی در ووکامرس را داشته باشد می‌توانید با پیامی هشداردهنده آن را به صفحه‌ تایید حساب کاربری انتقال دهید.
  3.  در روشی دیگر می‌توانید کاربر را هنگام ورود به صفحه‌ تسویه‌حساب در ووکامرس و یا صفحه‌ ورود اطلاعات به صفحه‌ تایید حساب کاربری راهنمایی کنید.
  4. کاربر را از دریافت محصولاتی که نحوه‌ دریافتشان در ووکامرس به‌صورت دانلود است منع کنید تا کاربر مجبور به تایید حساب کاربری شود.

افزونه‌ احراز هویّت پیامک ووکامرس را از ملی پیامک دریافت کنید.

شما می‌توانید برای دریافت افزونه‌ احراز هویت پیامک ووکامرس به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com  مراجعه کنید. اگر اطلاعات بیشتری هم در این مورد نیاز دارید با شماره 02163404 داخلی یک تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنند. کارشناسان ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه