English

تابستان خود را در این کشور جذاب تر کنید

در تمامی کشورهای دنیا از جمله ایران بهترین زمان و فصل برای مسافرت تابستان می­باشد که به دلیل تعطیل بودن مراکز تحصیلی خانواده ها می توانند راحت تر برای مسافرت برنامه ریزی کنند پس از این نظر تابستان فرصت بسیار طلایی می­باشد.

تابستان خود را در این کشور جذاب تر کنید

به گزارش خبرگزاری موج، در تمامی کشورهای دنیا از جمله ایران بهترین زمان و فصل برای مسافرت تابستان می­باشد که به دلیل تعطیل بودن مراکز تحصیلی خانواده ها می توانند راحت تر برای مسافرت برنامه ریزی کنند پس از این نظر تابستان فرصت بسیار طلایی می­باشد. از آنجا همه ما می خواییم روزهایی جذابی را برای خود فراهم کنیم.که این جذابیت می تواند با مسافرت به یک کشور خارجی ایجاد شود از آنجا برای ما ایرانی ها کشور زیبا با وجود تمامی زیبایی ها و همچنین نزدیک بودن به ما بسیار عالی خواهد بود. با وجود این توضیحات شاید در ذهن علاقمندان به سرعت سفر به کشور ترکیه با تورهای ترکیه تداعی شود اما مقصود ما برای ایرانیان در اینجا کشور گرجستان با یه دنیا تجربه دیدنی برای گردشگران ایرانی است. تور گرجستان تور بسیار جذابی هست که هم می توان به شکل هوایی و هم زمینی خود را از ایران به گرجستان رساند. گرجستان کشوری عموما سردسیر است. از این رو می توان بهترین فصل برای مسافرت تابستان دانست. گرجستان از یک سمت آذربایجان و از سمت دیگر به دریای سیاه متصل است که اینگونه بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا قرار دارد. دو شهر تفلیس و باتومی مهمترین شهرهای توریستی این کشور می­باشند که در ادامه جداگانه به معرفی این دو شهر می­پردازیم.

تفلیس

تفلیس بزرگترین و مدرن ترین شهرگرجستان و پایتخت این کشور نیز می­باشد. که از دو طرف به رودخانه کر متصل است این شهر کم جمعیت بوده و جمعیتی در حدود 1.5 میلیون نفر جمعیت را دارا می­باشد از این رو به تازگی به جذب مهاجر کرده است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. همچنین این شهر دارای مردمانی خون گرم بوده و با توجه به وجود کلیساهای زیاد به شهر کلیسا معروف است. از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان قلعه ناریکالا، تندیس کارتلیس، کلیسا سیونی نام برد علاوه بر جاذبه های تاریخی این شهر بسیار مدرن می­باشد و دارای مراکز خرید فراوان و همچنین هتل های بسیار زیبا می­باشد که از لحاظ رفاهی مشکل در آنجا نخواهید داشت از این­رو با استفاده از تور تفلیس می توان علاوه بر استفاده از مکان های جذاب گردشگری با محیط شهر و فرهنگ این شهر آشنا شد و حتی ممکن است با توجه به راحت بودن اقامت در این شهر تصمیم بر این داشته باشید به طور دائم در تفلیس زندگی کنید. می توانید برای استفاده از تورهای مسافرتی ویژه به بیان دیگر آفرهای تورلحظه آخری برای سفر به این شهر می توان بهره برد و تا به جذابیت سفر خود بیفزاییم.

تفلیس..

نمایی از ترکیب بافت تاریخی و مدرن تفلیس

باتومی

شهر باتومی که در کنار دریای سیاه قرار دارد و جزء زیبا ترین شهرهای ساحلی دریای سیاه می­باشد.شهری که در کنار وجود ساختمان و اماکن تاریخی فروان به تازگی بافت مدرن را نیز درخود جایی داده است و ترکیب بسیار جذاب برای گردشگران تشکیل داده است دولت گرجستان نیز با استفاده از مزیت شهر تبلیغات بسیاری برای این شهر انجام داده از این رو بسیار از فستیوال های مختلف همچون موسیقی، هنر و دیگر جشنوار ها را در این شهر برگزار می­کند تا بتواند به جذابیت و سرگرمی این شهر بیفزاید. باتومی علاوه بر اینکه دارای سواحل اعجاب انگیز است با توجه به نزدیک بودن به رشته کوه های قفقاز در تابستان نیز داری آب و هوایی بسیار خنک و مطبوع برای گردشگران است و همچنین با توجه به میزان بارندگی بالا در این شهر از لحاظ طبیعت جنگلی و سرسبزی نیز چیزی کم ندارد از این رو تور باتومی را می توان یک تور کامل از هر نظر دانست. همچنین با توجه به کوچک بودن کشور گرجستان میتوان با استفاده از تور ترکیبی گرجستان از زیبایی های هر دو شهر تفلیس و باتومی نهایت بهره را برد.

تفلیس

نمایی از سواحل زیبا و طبیعت بکر باتومی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه