تاکید رئیس صلیب سرخ ارمنستان بر گسترش همکاریها با هلالاحمر ایران
رئیس جمعیت صلیب سرخ ارمنستان در پیامی خطاب به رئیس جمعیت هلالاحمر جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش و ثبات به کشور پس از جنگ اخیر، بر تداوم و تقویت همکاریهای دوجانبه میان دو جمعیت ملی تأکید کرد.
به نقل از جمعیت هلالاحمر، «داویت نرسیسیان» رئیس جمعیت صلیب سرخ ارمنستان در پیامی به «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلالاحمر جمهوری اسلامی ایران، بازگشت آرامش به ایران را تبریک گفت.
وی در این پیام با اشاره به تحولات اخیر، اظهار کرد: پس از دوره دشوار اخیر و جنگ در ایران، از مشاهده بازگشت آرامش و ثبات خرسند هستم و صمیمانه امیدوارم به خواست پروردگار، این آرامش و ثبات تداوم یابد.
رئیس جمعیت صلیب سرخ ارمنستان همچنین بر حمایت و همراهی این جمعیت با هلالاحمر ایران تأکید کرد و افزود: ما کاملاً در کنار شما هستیم و به تداوم و تقویت همکاریهایی که از گذشته میان دو جمعیت شکل گرفته است، متعهد خواهیم ماند.
نرسیسیان در ادامه پیام خود با اشاره به آمادگی این جمعیت برای پیگیری و حلوفصل موضوعات مشترک، تصریح کرد که صلیب سرخ ارمنستان آمادگی کامل دارد تا مسائل مرتبط با همکاریهای دوجانبه را در کوتاهترین زمان ممکن مورد بررسی قرار دهد.
وی همچنین با تأکید بر ضرورت تعمیق روابط و همکاریهای مشترک میان جمعیتهای ملی ایران و ارمنستان، از سفر خود به مسکو برای برگزاری نشستی با رئیس جمعیت صلیب سرخ روسیه خبر داد.
ارسال نظر