English

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج

با مشاهده جنایات اسرائیل کاسه صبر مسلمانان جهان لبریز شده است

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تجاوزات و جنایات سبعانه رژیم صهیونیستی و حمایت های بی دریغ استکبار جهانی به ویژه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی کاسه صبر ملت های مختلف جهان را لبریز کرده است.

با مشاهده جنایات اسرائیل کاسه صبر مسلمانان جهان لبریز شده است

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در حاشیه راهپیمایی روز قدس  اظهار داشت: بعنوان کوچکترین خادم مردم در دولت جمهوری اسلامی ایران از حضور شکوهمند مردم ایران و ملت‌های آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس بسیار سپاس گزارم .

وی افزود: خروش ملت ایران هم پیام داخلی دارد و هم خارجی، پیام داخلی انسجام ملی  است و پیام بین المللی آن به استکبار جهانی  بوده که قطعا بدانند با قتل، کشتار، کودک کشی و تجاوز راه بجایی نخواهند برد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: امیدوار هستیم این خروش بستر ساز برچیده شدن بساط ظلم  مخصوصا رژیم صهیونیستی در جهان شود.

مرتضوی عنوان کرد: روز قدس امسال بسیار متفاوت است چرا که مردم شاهد قتل عام  ملت مظلوم در یک جغرافیا و باریکه محدودی بنام غزه هستند.

وی خاطرنشان کرد: طبق گزارشات در شش ماهه گذشته بالغ بر۳۰ هزار زن، کودک و مردان میانسال و کهنسال به هیچ جرمی در غزه به شهادت رسیده اند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: این تجاوزات و جنایات سبعانه رژیم صهیونیستی و حمایت های بی دریغ استکبار جهانی به ویژه  آمریکا و برخی کشورهای اروپایی کاسه صبر ملت های مختلف جهان را لبریز کرده و به پایان رسانده است.

مرتضوی افزود: امروز مشاهده می کنید که خروش مردم در روز قدس هم جهت  حمایت از مردم مظلوم فلسطین و هم علاوه بر آن برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم  انقلاب بوده است.

وی اظهار کرد: مردم تهران امروز در تشیع پیکرهای شهدای حمله  کنسولگری ایران در دمشق حضور پیدا کردند تا این کلام شهید بهشتی را زمزمه کنند: که "در جوار حق تعالی آسوده خاطر باشید که جوانان این ملت پای کار انقلاب هستند و در دفاع از خون شهدا در هیچ شرایطی عقب نشینی نخواهند کرد".

وی در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، بیان کرد: اسرائیل سیلی سختی از ایران خواهد خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه