English

در درگیری با اشرار مسلح،

مامور انتظامی یگان تکاوری رودبارجنوب به شهادت رسید

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تایید درگیری ماموران یگان تکاوری رودبارجنوب با اشرار مسلح گفت: طی این درگیری یک نفر از اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و سرباز وظیفه یونس محمدی نیز شهید شد.

مامور انتظامی یگان تکاوری رودبارجنوب به شهادت رسید
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید گفت: صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

 

بیشتر بخوانید:

نیروهای پلیس و اشرار مسلح در جنوب کرمان با یکدیگر درگیر شدند

 

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری، اشرار اقدام به تیراندازی کردند و طی این درگیری سرباز وظیفه "یونس محمدی" به شهادت رسید، همچنین سرباز وظیفه "امید رضا دستجردی" نیز از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلح دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد گفت: ماموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

وی با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان کرد: ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

سردار فرشید ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید گرانقدر شهید"یونس محمدی" به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج) و خانواده داغدارش، با اشاره به اینکه حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه