English

وزیر میراث فرهنگی:

دولت در حوزه دیپلماسی عمومی اقدامات موثری را انجام داده است

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اقدامات مثبت دولت در حوزه دیپلماسی عمومی خبر داد و گفت: اجماع جهانی نسبت به مزیت‌های گردشگری و صنایع دستی ایران شکل گرفته است.

دولت در حوزه دیپلماسی عمومی اقدامات موثری را انجام داده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: شب گذشته مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی هنرهای سنتی و صنایع دستی فجر با اهدای جوایز سرو سیمین در برج میلاد به پایان رسید.

وی افزود: دولت سیزدهم این افتخار را دارد که در حوزه دیپلماسی عمومی در عرصه‌های مربوط به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدامات موثری را انجام داده است.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: در کنار تحقق اهداف حوزه گردشگری، اجماع جهانی درباره برجستگی‌ها و مزیت‌های ایران در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایجاد شده است.

ضرغامی خاطرنشان کرد: ۱۷ کشور در جشنواره صنایع دستی حاضر شدند، ۲۰۰ اثر برجسته صنایع دستی را ارایه کردند و هنگام اهدای جوایز هنرمندان خارجی با افتخار نسبت به اینکه از جمهوری اسلامی جایزه دریافت می‌کنند، روی سن آمدند.

وی عنوان کرد: بالاترین مقام صنایع دستی جهان «سعد قدومی» که در سوئیس مستقر است مهمان ما بود و نسبت به توانمندی‌های جمهوری اسلامی نکات مهمی بیان کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: رئیس سازمان تجارت جهانی WTO بالاترین مقام گردشگری جهان، با وجود جو سنگینی که برای حضور وی ایجاد کردند نیز در ایران حضور یافت، وی این موضوع را در جلسه با رئیس‌جمهور نیز مطرح کرد.

ضرغامی یادآور شد: با وجود این اقدامات وی در چند پست اینستاگرامی از مردم جهان دعوت کرده است که از ایران دیدن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه