English

نظارت هوشمند بر وضعیت برگزاری کلاس‌های درس تمام مقاطع دانشگاه تهران آغاز شد

رئیس مرکز ارزیابی کیفیت و تحول آموزشی دانشگاه تهران از آغاز نظارت هوشمند بر وضعیت برگزاری کلاس‌های درس همه مقاطع دانشگاه تهران خبر داد و گفت: معاونت آموزشی هر واحد دانشگاهی، وضعیت برگزاری کلاس‌های درس را به صورت روزانه ثبت می‌کند.

نظارت هوشمند بر وضعیت برگزاری کلاس‌های درس تمام مقاطع دانشگاه تهران آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران ، فاطمه نارنجی ثانی رئیس مرکز ارزیابی کیفیت و تحول آموزشی دانشگاه تهران گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت برگزاری مستمر و نظام‌مند کلاس‌های درس به عنوان یکی از مهمترین الزامات تحقق آموزش هدفمند و ماموریت‌گرا در دانشگاه تهران، فرآیند نظارت بر وضعیت برگزاری کلاس‌های درس (تشکیل یا عدم تشکیل کلاس‌ها) از طریق سامانه جامع آموزش و در قالب یک اپلیکیشن هوشمند طراحی شده است.

وی درباره این فرآیند توضیح داد: معاونت آموزشی هر واحد دانشگاهی به صورت روزانه و مستمر موظف است وضعیت برگزاری کلاس‌های درس در مقاطع سه گانه را به تفکیک مقطع، رشته و ساعت برگزاری کلاس ثبت کند.

رئیس مرکز ارزیابی کیفیت و تحول آموزشی دانشگاه تهران افزود: در همان لحظه که معاونت آموزشی واحد دانشگاهی نسبت به ثبت گزارش وضعیت برگزاری یا عدم برگزاری کلاس اقدام می‌کند، پیامک برای استاد درس ارسال می‌شود.

نارنجی ثانی خاطرنشان کرد: استاد درس موظف است بر اساس پیامک‌های ارسالی نسبت به تحقق برگزاری ۱۶ جلسه آموزشی تا پایان نیمسال تحصیلی اقدام کند و در این چارچوب تعداد کلاس‌های جبرانی مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه در سامانه بهستان دانشگاه تهران، فرآیندنویسی این هدف انجام شده و سامانه سپاری شده است؛ تأکید کرد: معاونت‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحدهای دانشگاه به صورت روزانه و مستمر اطلاعات کلاس‌ها را ثبت می‌کنند و معاونت آموزشی دانشگاه نیز گزارش هفتگی از وضعیت برگزاری کلاس‌های درس اساتید و گروه‌های آموزشی و دانشکده‌ها تهیه می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه