English

وزیر دادگستری:

توسعه کشور مستلزم تعامل قوای سه‌گانه است

وزیر دادگستری گفت: اگر بخواهیم در کشور توسعه اتفاق بیفتد، تعامل قوای سه‌گانه در این زمینه کارساز است.

توسعه کشور مستلزم تعامل قوای سه‌گانه است

به گزارش خبرگزاری موج، امین‌حسین رحیمی روز پنجشنبه در نشست با فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: جزیره‌ای عمل کردن مانع توسعه و پیشرفت کشور است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم از رهگذر این تعامل اتفاق می‌افتد، ادامه داد: در کشور این وفاق و تعامل بین قوای سه‌گانه وجود دارد و تمام تلاش ما نیز ارائه خدمت به مردم و رفع مشکلات است.

وزیر دادگستری امنیت را موضوعی بسیار مهم و همیشگی دانست و تصریح کرد: اگر امنیت نباشد، تمام خدمات به حاشیه می‌رود.

رحیمی با بیان اینکه نقش مدیران تامین کننده امنیت در موارد مختلف همچون اتفاقات سال گذشته، به خوبی خود را نشان می‌دهد، گفت: مردم باید در همه حال احساس امنیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه این تعاملات، ایجاد امنیت است که باید همواره تقویت شود، افزود: نباید اجازه دهیم امنیت خدشه‌دار شود.

وزیر دادگستری تاکید کرد: دستگاه قضایی در این شهرستان باید تلاش کند پرونده‌ها به سمت صلح و سازش سوق داده شود، به ویژه پرونده‌هایی که شاکی ندارند و باید سریع حل و فصل شوند.

رحیمی وجود تعامل و وفاق در ملایر را مثال‌زدنی دانست و گفت: ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه ملایر قابل تحسین است که این خود امنیت‌آفرین است.

وی حمایت از تولید و اشتغال را یک وظیفه مهم برای مدیران دانست و افزود: با تمام توان پشت تولید و حمایت از تولیدکننده ایستاده‌ایم، در عین حال با متخلفان در این حوزه نیز برخورد می‌کنیم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه اراده جدی و پیگیری مهم برای به ثمر نشستن پروژه‌ها و واحدهای تولیدی نیاز است، اظهار داشت: مدیران برای رفتن به قدم‌های بعدی باید تلاش وافری داشته باشند.

رحیمی ضمن تاکید بر اینکه باید موانع را از پیش پای تولید برداریم، گفت: باید تلاش شود زیرساخت‌هایی که در ملایر ایجاد شده، توسعه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه