English

شهردار تهران:

۹۰ درصد بدهی‌های شهرداری تهران تا پایان امسال تسویه می‌شود

شهردار تهران با اشاره به مشکلات برجای مانده از گذشته برای مدیریت شهری ششم تهران ابراز داشت: برخی بدهی‌های شهرداری تهران مربوط به ۱۰ سال قبل است و تلاش می کنیم تا ۹۰ درصد بدهی‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ تسویه شود.

۹۰ درصد بدهی‌های شهرداری تهران تا پایان امسال تسویه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا زاکانی روز جمعه در آیین پایانی دهمین کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور اظهار داشت: مشکلات را تبدیل به اهرم موفقیت کردیم، به عنوان مثال، ۷۰ هزار میلیارد تومان شهرداری تهران بدهی داشت که برخی از آنها مربوط به ۱۰ سال قبل است و در تلاشیم تا پایان امسال ۹۰ درصد بدهی‌ها را تسویه کنیم.

زاکانی اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای توسعه حمل‌ونقل عمومی افزود: در محور حمل‌ونقل طراحی جدید برای تهران در دو حوزه آلایندگی و بازسازی کالبدی شهر داشته‌ایم. در این طراحی سعی کردیم بیش از هر عنصری از الگوهای اسلامی ایرانی بهره ببریم.

وی ادامه داد: در حوزه حمل‌ونقل عمومی چشم‌انداز ۲۰ ساله تهران برای توسعه این ناوگان را به ۱۰ سال کاهش داده‌ایم و هفته آینده چهار ایستگاه مترو در خطوط ۶ و ۷ به طول ۸.۵ کیلومتر افتتاح می‌شود.

شهردار تهران اظهار داشت: عملیات احداث خط ۱۰ نیز در روزهای آتی شروع می‌شود و جز این، عملیات احداث خط ۹ تا پایان سال و خطوط ۸ و ۱۱ هم در سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه