English

پایان شرارت اراذل و اوباش در محله سر آسیاب تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری احدی از اراذل و اوباش منطقه سر آسیاب تهران که با تهدید با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی بین شهروندان کرده بود، خبر داد.

پایان شرارت اراذل و اوباش در محله سر آسیاب تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ سعید راستی با بیان خبر پایان شرارت اراذل و اوباش در محله سر آسیاب تهران، گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد،مزاحمت و اخلال در نظم عمومی توسط یک نفر از اوباش در منطقه سر آسیاب، ماموران عملیات این پلیس بدون درنگ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی با اشاره به اینکه ماموران این پلیس با  حضور به موقع در محل اعلام شده از سوی شهروندان، موفق به شناسایی ودستگیری یک نفر از اوباش که عامل ایجاد نا امنی شده بود، افزود: اقدام به موقع پلیس موجب دستگیری و زمین گیر کردن متهم و سبب رضایت شهروندان آن منطقه شده است.

سرهنگ راستی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف تعداد 3 قبضه شمشیر، 5 عدد قمه و 4 عدد نیمچه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این متهم که از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد از جمله چندین مورد نزاع و درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد را در کارنامه خود دارد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه