English

خشکه چینی چیست ؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یکی از اقداماتی که پلیس راهور در حال انجام آن در برخی معابر است ، تسهیل عبور مرور در معابر باریک و تنگ است.

خشکه چینی چیست ؟

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص راهکار تسهیل عبور و مرور در معابر باریک توضیح داد و گفت : یکی از اقداماتی که پلیس راهور در حال انجام آن در برخی معابر است ، تسهیل عبور مرور

این اقدام به این صورت است که در این معابر که واقعا اگر خودرویی پارک کرده باشد و خودروی دیگر بخواهد از کنار آن عبور نماید این امکان وجود ندارد همین توقف در این محل باعث کندی عبور و مرور می شود ، پلیس با قرار دادن یک سری موانع با نام خشکه چینی و دستک های استوانه ای در آن محل دیگر خودرو ها نمی توانند پارک نموده و عبور و مرور تسریع می گردد .

البته این اقدام مُسَکن است و به عنوان مثال اگر یک و نیم متر برای پارک خودرو جا باشد با قرار دادن موانع به صورت خشکه چینی در نیم متر از این فضا اجازه پارک به خودرو ها داده نمی شود تا دیگر شهروندان و رانندگان بتوانند به راحتی از این محل ها عبور نمایند .

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : این اقدام به منظور بسته شدن معابر بویژه در معابر مالی شهر تهران انجام می شود تا از انسداد و ایجاد ترافیک جلوگیری گردد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه