English

شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا بارانی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها در حدود ۱۴ استان کشور در روز جاری به وقوع می‌پیوندد و شدت این بارش‌ها فردا در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور افزایش می‌یابد.

شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، امین حسین نقشینه اظهار داشت: امروز جمعه برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بخش‌هایی از کرمانشاه، کردستان، ایلام، خوزستان، بوشهر، غرب و غرب ارتفاعات کرمان، جنوب اصفهان، جنوب یزد، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان فارس، کهگیلویه وبویراحمد و جنوب چهارمحال و بختیاری، رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده و فردا (شنبه) و روز یکشنبه بر شدت بارش در این استان‌ها در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور افزوده می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا در بخش‌هایی از جنوب، مرکز، مناطقی از خراسان جنوبی و کرمان و یکشنبه علاوه بر این مناطق در شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، رگبار باران و گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

به گفته نقشینه، از فردا تا بامداد دوشنبه در سواحل دریای خزر به‌ویژه در گیلان و غرب مازندران بارش باران و احتمال رعدوبرق خواهیم داشت.

وی افزود: دوشنبه در مناطقی از خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو پایدار است.

این کارشناس هواشناسی گفت: سه‌شنبه در خراسان شمالی و خراسان جنوبی، بخش‌هایی از شمال غرب، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات سیستان وبلوچستان رگبار پراکنده خواهیم داست.

نقشینه، برای امروز وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق، فردا در شمال شرق و جنوب غرب و یکشنبه در غرب، جنوب غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی کرد که با احتمال خیزش گرد و خاک همراه است.

وی ادامه‌داد: امروز دمای هوا در نیمه غربی کشور افزایش و فردا برای نیمه شرقی کشور ادامه می‌یابد.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا و پس فردا در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش دما رخ می‌دهد، افزود: خلیج فارس و تنگه هرمز از امروز تا یکشنبه مواج است و دریای خزر از اواخر وقت فردا تا روز یکشنبه مواج و متلاطم خواهد شد.

به گفته نقشینه، تهران امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری دارد و به تدریج با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید همراه می‌شود. همچنین بیشینه دمای هوای پایتخت امروز ۳۲، فردا ۳۳ و یکشنبه ۲۹ درجه سانتی‌گراد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی