English

براساس اعلام سازمان هواشناسی:

تا دوشنبه جو کشور آرام همراه با وزش باد خواهد بود

بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، در ابتدای هفته پیش رو در اغلب نقاط کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود و از دوشنبه آینده یک سامانه بارشی وارد کشور خواهد بود.

تا دوشنبه جو کشور آرام همراه با وزش باد خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲، در ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، آذربایجان‌های شرقی و غربی و کرمان و شنبه ۱۹ فروردین علاوه بر این مناطق در ارتفاعات مرکزی البرز و شمال سیستان و بلوچستان و یکشنبه ۲۰ فروردین در شمال آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر دوشنبه ۲۱ فروردین سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و روز سه‌شنبه علاوه بر شمال غرب در غرب و جنوب غرب سبب بارش می‌شود.

در دو روز آینده در شمال غرب، غرب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه افزایش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت.

آسمان تهران روز شنبه قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید و روز یکشنبه، نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی