English

دادستان تهران:

نباید دود وضعیت اقتصادی به چشم مصرف کننده برود/ گشت‌های ویژه نظارتی هدفمند اقدام به گشت زنی کنند

دادستان تهران گفت: به مشکلات تولیدکنندگان واقف هستیم، اما نباید دود این وضعیت اقتصادی به چشم مصرف کننده برود؛ با چند گشت عادی نمی‌توان شهر تهران که دریایی از مسائل و مشکلات است را مدیریت کنیم.

نباید دود وضعیت اقتصادی به چشم مصرف کننده برود/ گشت‌های ویژه نظارتی هدفمند اقدام به گشت زنی کنند

به گزارش خبرگزاری موج، نشست ویژه تنظیم بازار نوروز ۱۴۰۲ به ریاست علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران و با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در استان تهران، برگزار شد.

علی صالحی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه در خصوص مناسبت‌هایی که در پیش داریم باید بازار مدیریت و کنترل شود تا باعث نابسامان شدن وضعیت بازار نشود، اظهار کرد: مردم شایسته تعظیم و خدمت هستند و باید در این رابطه و در جهت رفاه حال عامه، اقدامات ضروری صورت گیرد.

صالحی گفت: لازم است عنایت ویژه‌ای به مردم داشته باشیم. راه خارج شدن از این وضعیت نظارت، کار بیشتر، تلاش بیشتر و برنامه ریزی دقیق‌تر است.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، وحدت و همدلی بین دستگاه‌ها راه خدمت به مردم است و انجام صحیح این اقدام در نتیجه باعث مایوس شدن دشمنان خواهد شد.

دادستان تهران با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به مردم فشار آورده است، تصریح کرد: باید بتوانیم با تلاش و کوشش بیشتر وضعیت را بهبود ببخشیم و مسائل مرتبطه را حل کنیم.

صالحی با بیان اینکه در حوزه بازار نظارت تمام دستگاه‌ها باید با جدیت و دقیق صورت بگیرد، گفت: به مشکلات تولیدکنندگان واقف هستیم، اما نباید دود این وضعیت اقتصادی به چشم مصرف کننده برود. با چند گشت عادی نمی‌توان شهر تهران که دریایی از مسائل و مشکلات است را مدیریت کنیم.

وی افزود: گشت‌های ویژه نظارتی باید به صورت هدفمند، دقیق و اصولی در بازار اقدام به گشت زنی کنند، لذا در این رابطه لازم است تا تمام دستگاه‌ها پای کار بیایند.

وی افزود: تامین مایحتاج عمومی در حوزه کالاهای اساسی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و مدیران باید تلاش زیادی در این رابطه داشته باشند.

صالحی گفت: نباید کمبودی در بازار در خصوص کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم احساس کنیم که اگر کمبود کالا داشته باشیم موضوع افزایش قیمت از سوی مقابل ایجاد خواهد شد.

وی افزود: اماکنی هستند که در حوزه احتکار فعالیت دارند لذا اداره اماکن، مجموعه انتظامی و دستگاه‌های مسئول باید این نقاط را شناسایی و برای برخورد به دادستانی و تعزیرات معرفی کنند.

دادستان تهران با اشاره به بحث مسمومیت‌ها در مدارس، تصریح کرد: وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی، اصناف و سایر دستگاه‌ها باید این موضوع را به صورت ویژه مدنظر خود قرار دهند.

در ادامه این جلسه معاون استاندار تهران و نایب رئیس ستاد تنظیم بازار تهران، مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی تهران، نماینده سازمان صمت استان تهران، نماینده جهاد کشاورزی، نماینده میادین و تره بار شهرداری تهران، رئیس اتاق اصناف تهران، نماینده اداره کل دامپزشکی استان تهران، اداره کل استاندارد استان تهران، معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاونت علوم پزشکی تهران، نماینده بسیج اصناف بازاریان تهران به بیان نظرات، اقدامات و درخواست‌های خود در زمینه مدیریت بازار و کنترل قیمت اقلام پرداختند.

مصوبات این جلسه که به دستور دادستان تهران به تصویب رسید به شرح زیر است:

تامین لجستیک مورد نیاز برای کمک به اداره کل تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، سازمان صمت استان تهران و گشت‌های مشترک.

تدارک و تامین ۱۵۰ تیم بازرسی و نظارتی برای سازمان جهادکشاورزی استان تهران بابت اجرای گشت‌های بازرسی و نظارتی در بازارهای هدف.

تدارک و تامین ۱۵۰ تیم بازرسی و نظارتی برای اتاق اصناف استان تهران بابت اجرای گشت‌های بازرسی و نظارتی در بازارهای هدف.

تدارک و تامین ۵۰ تیم بازرسی و نظارتی برای اداره کل استاندارد استان تهران بابت اجرای گشت‌های بازرسی و نظارتی در بازارهای هدف.

تدارک و تامین تیم‌های بازرسی و نظارتی تا سقف ۱۵۰ تیم برای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بابت اجرای گشت‌های بازرسی و نظارتی در بازارهای هدف.

 

بیشتر بخوانید:

شعبه ویژه دادسرای تهران به ماجرای مسمومیت دانش آموزان تهرانی ورود کرد

پس از راهپیمایی 22 بهمن دیگر تحرکات حاشیه ساز نداشته‌ایم/پس از عفو رهبری دیگر ارفاقات قانونی نخواهیم داشت

صدور کیفرخواست متهمان به قتل شهید آرمان علی وردی

دادستان تهران از پروژه ریلی راه آهن تهران - تبریز بازدید کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی