English

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه:

افزایش آمار تردد مسافران در متروی پایتخت/ خط یک شلوغ‌ترین خط مترو تهران است

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار تردد مسافران نسبت به سال گذشته گفت: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو تهران است.

افزایش آمار تردد مسافران در متروی پایتخت/ خط یک شلوغ‌ترین خط مترو تهران است

به گزارش خبرگزاری موج، حامد عباس نامی سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه تعداد مسافر هفت ماه اول سال گذشته ۱۵۴ میلیون مسافر بوده است، گفت: بر اساس آمارهای تردد، متروی تهران امسال ۲۲۱ میلیون مسافر داشته که نشان از افزایش مسافری دارد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو، ایستگاه مترو میدان آزادی پرترددترین و ایستگاه شهر آفتاب خلوت‌ترین ایستگاه‌های مترو تهران هستند.

وی عنوان کرد: متروی تهران ستون فقرات حمل و نقل عمومی است و سفر کردن برای تمامی شهروندان با این وسیله حمل و نقل پاک، ایمن و سریع آسان‌تر شده و مسافران با مدیریت زمان سفر خود می‌توانند راحت‌تر از این وسیله استفاده کنند.

نامی با اشاره به اینکه روزانه تمامی ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه به صورت دقیق رصد می‌شود، افزود: در حال حاضر تمام خطوط متروی پایتخت با افزایش مسافر همراه هستند و ایستگاه‌های تقاطعی مترو که همیشه شلوغ‌تر از ایستگاه‌های دیگر بوده با حجم بیشتر مسافر در ساعت پیک روبرو هستند.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک، دو و چهار ۴ دقیقه و در خط سه ۶ دقیقه، خط پنج ۱۰ دقیقه، خط شش ۱۵ دقیقه و خط هفت ۱۲ دقیقه است، گفت: تمامی کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح کار خود را آغاز و بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا ساعت ۲۲ خدمات‌رسانی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه