English

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

اصلاح افزایش حقوق برای تمام سطوح تامین اجتماعی در شهریورماه انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه سفر به کرمانشاه از اجرایی شدن طرح اصلاح حقوق ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان برای تمام سطوح تا پایان هفته جاری و اعمال در حقوق شهریورماه خبر داد.

اصلاح افزایش حقوق برای تمام سطوح تامین اجتماعی در شهریورماه انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر یک روزه به کرمانشاه به منظور افتتاح بخش L.D.R بیمارستان حضرت معصومه (س) و بازدید از سایر پروژه های حوزه درمان تامین اجتماعی کرمانشاه ، در حاشیه این بازدید، ابراز داشت: قبلاً مصوبه‌ای برای افزایش حقوق مستمری بگیران اتفاق افتاده بود که برای سایر سطوح محل تامل و سوال شد و در مراحل بعدی بصورت مطالبه هم یک‌بار به صحن مجلس نیز رفت.

میر هاشم موسوی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مبنی بر اصلاح افزایش حقوق سایر سطوح، اختیاراتی به وزرای عضو هیئت‌امنای تامین اجتماعی مبنی بر رفع این مشکل دادند و نهایتا در ماه گذشته این‌ مصوبه اصلاح شد.

وی تاکید کرد: با تصویب شورای‌عالی کار مصوبه اصلاح افزایش حقوق تمام سطوح تامین اجتماعی ابلاغ شد و تمام اقدامات آنرا مهیا کرده ایم و طی دو روز آینده بحث اصلاح ۳۸ درصدی حقوق باضافه پانصد و پانزده هزار تومان در حقوق ها اعمال خواهد شد .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حدود یکسال اخیر اقدام‌های مناسبی مانند احیای قانون ایثارگری، اجرای طرح مناطق جنگی، بیمه خانوار و بیمه دانشجویی انجام شده و در این مدت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به تعداد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی اضافه شده‌ است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در ادامه بر افزایش میزان بهره‌وری در این سازمان تاکید کرد و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و همه ما در سازمان تامین اجتماعی موظف به افزایش سطح رضایتمندی از خدمات ارایه شده هستیم.

وی از اجرای هشت راهبرد از پیش تعیین شده مانند توسعه پوشش بیمه ای برای همه قشرهای جامعه، هوشمندسازی، توسعه کمی و کیفی خدمات، کنترل مصارف و صیانت مالی از بیمه شدگان خبر داد و افزود : 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین بر تأمین امکانات بیشتر برای ارتقا خدمات درمانی وسیع‌تر برای رفاه بیمه‌شدگان و اختصاص بودجه جهت جبران و ترمیم خسارات فیزیکی زلزله به ساختمان درمانگاه اسلام آبادغرب تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه