English

آخرین وضعیت تردد در محورهای شمالی کشور تشریح شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: تردد روان در محورهای شمالی برقرار است و در چند محور منتهی به پایتخت نیز ترافیک نیمه‌سنگین دیده می‌شود.

آخرین وضعیت تردد در محورهای شمالی کشور تشریح شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت به صورت رفت و برگشت برقرار است و مشکلی برای جابجایی وجود ندارد. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

 وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین در محدوده‌های بوستان چیتگر و تالارالمهدی گزارش شده و علاوه بر آن ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس مشاهده می‌شود.

شیرانی ادامه داد: محور شهریار – تهران در محدوده شهرقدس ترافیک نیمه‌سنگینی تجربه می‌کند.

وی درباره محورهای دارای محدودیت تردد با تغییر مسیر گفت: محور بندرخمیر - بندرلنگه در محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از لاین روبرو به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به محورهای دارای مسدودیت شریانی، اضافه کرد: محور ریگان – ایرانشهر تنها محوری است که به عنوان محور مسدود شریانی گزارش شده است.

 شیرانی افزود:  همچنین محورهای هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند محورهای دارای انسداد فصلی کشور هستند.

وی در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در هر ساعت از شبانه‌روز با این شماره تماس بگیرند و پیش از آغاز سفرهای بین شهری برای مدیریت زمان و برنامه‌ریزی بهتر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه