English

علیرضا زاکانی:

انتشار لیست‌ ساختمان های ناایمن نتیجه‌ای جز التهاب ندارند/ برای این لیست مرجعیتی وجود ندارد

شهردار تهران با اشاره به انتشار لیست ساختمان های نا ایمن پایتخت گفت: لیست‌هایی که منتشر می‌شوند جز التهاب در جامعه نتیجه دیگری ندارند، خواسته شهرداری از شهروندان این است که توجهی به این لیست‌ها نداشته باشند.

انتشار لیست‌ ساختمان های ناایمن نتیجه‌ای جز التهاب ندارند/ برای این لیست مرجعیتی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا زاکانی شهردار تهران، در واکنش به انتشار لیستی مبنی بر اسامی ۱۲۹ ساختمان‌ ناایمن شهر تهران گفت: به هیچ وجه نه برای این لیست منتشر شده و نه برای سایر لیست‌ها مرجعیتی وجود ندارد.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در خصوص ساختمان‌های ناایمن گفت: در شهرداری تهران ستادی تشکیل شده که خروجی آن ستاد، بازبینی گود‌ها و ساختمان‌های شهر است و امکانی را فراهم می‌کند تا ما بتوانیم در جهت استحکام بنا‌های موجودی که خدمات ارائه می‌دهند و گود‌های خطرناک گام برداریم.

شهردار تهران تصریح کرد: لیست‌هایی که منتشر می‌شوند جز التهاب در جامعه نتیجه دیگری ندارند، خواسته شهرداری از شهروندان این است که توجهی به این لیست‌ها نداشته باشند.

زاکانی با بیان اینکه در مجموعه شهرداری موضوع ساختمان‌های نا ایمن را دنبال می‌کنیم، گفت: در همین راستا از سایر دستگاه‌ها کمک خواسته‌ایم و جلساتی با دادستانی برگزار شده است، اما این این موضوعی نیست که در مدت کوتاه جمع آوری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه