English

درخواست وزارت بهداشت برای تعطیلی زودتر ادارات پایتخت

رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرد: وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کند امروز (سه‌شنبه ۳ خرداد) ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند.

درخواست وزارت بهداشت برای تعطیلی زودتر ادارات پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، عباس شاهسونی رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به آلودگی هوای امروز پایتخت، گفت: درحال حاضر شاخص کیفیت هوای پایتخت در محدوده بسیار ناسالم است و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود این شرایط در بعد از ظهر تشدید شده و به محدوده خطرناک وارد شویم و درعین حال شهرستان‌های استان تهران هم عمدتا در مناطق غربی شامل اسلامشهر، باقرشهر و... در وضعیت خطرناک هستند و بر همین اساس هم سلامت افراد در این مناطق در خطر است، وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کند امروز (سه‌شنبه ۳ خرداد) ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد.

وی افزود: در این شرایط توصیه ما این است که گروه‌های حساس مانند بیماران قلبی و عروقی، بیماران تنفسی، زنان باردار، سالمندان و کودکان در فضای شهر تردد نداشته و سایر افراد هم در صورت لزوم به تردد، از ماسک استفاده کنند و ساعت حضور خود در فضای آزاد را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید:

کیفیت هوای تهران 3 خرداد 1401/ شاخص کیفیت هوا به 304 رسید

شاهسونی تاکید کرد: تاکید دیگر ما عدم انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است. مردم در خانه بمانند و درب‌ها و پنجره‌ها را ببندند تا مواجهه با آلودگی کاهش یابد. در صورتی که علائمی مانند تنگی نفس و خس‌خس سینه مشاهده کردند به مراکز درمانی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی