English

وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در پایتخت

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در پایتخت پیش بینی می شود.

وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، وضعیت جوی استان تهران بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی به ویژه در نواحی جنوبی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

 در بعضی ساعت‌ها با تقویت ناپایداری‌های جو به‌ویژه از بعدازظهر سه شنبه تا چهارشنبه(۲۳ و ۲۴ فروردین) آسمانی ابری همراه وزش باد شدید تا خیلی شدید گاهی با گردوخاک و در پاره‌ای نقاط با رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.

از امروز تا چهارشنبه روند افزایش نسبی دما و پنج شنبه تا شنبه (۲۵ تا ۲۷ فروردین) روند کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

با نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی، از بعد از ظهر پنج شنبه به تدریج آسمانی ابری و از بامداد جمعه تا شنبه در بعضی ساعت‌ها رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ فرودگاه امام خمینی(ره) با  بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۵  فروردین) نیمه ابری ودر بعد از ظهر به‌تدریج ابری و گاهی وزش باد و در اواخر وقت بارش پراکنده  با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی