English

شهردار منطقه ۳ خبر داد؛

آغاز عملیات پاکسازی محل دپوی ضایعات و زباله منطقه ۳ پس از ۱۸ سال

شهردار منطقه ۳ شهرداری تهران گفت: عملیات پاکسازی محل دپوی موقت زباله در منطقه پس از ۱۸ سال به درخواست مردم و با دستور زاکانی شهردار تهران آغاز شد.

آغاز عملیات پاکسازی محل دپوی ضایعات و زباله منطقه ۳ پس از ۱۸ سال

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، گزارش های متعدد شهروندی مبنی «بر عدم رضایت از زمین عرفی شیرازی» که به عنوان محل موقت دپوی زباله منطقه ۳ استفاده می شود و مشکلاتی را برای اهالی ایجاد کرده باعث شد تا مسئولین فعلی شهرداری منطقه نسبت به پاکسازی کامل این محل اقدام نمایند.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ شهرداری تهران در بازدید از این محل درباره جمع‌ آوری محل دپوی زباله این منطقه گفت: حدود ۱۸ سال از این زمین به عنوان محل دپوی موقت ضایعات و زباله استفاده می‌شد.

جوانی افزود: با درخواست مردم و با دستور آقای زاکانی شهردار تهران و پیگری معاونت خدمات شهری و هماهنگی معاونت امور مناطق منابع جابجایی این محل تامین و بلافاصله پاکسازی آغاز شد.

شهردار منطقه ۳ در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره محل انتقال این زباله ها گفت: "زباله‌ها به فضاهایی در شهریار و کهریزک که به همین منظور آماده شده منتقل می‌شوند. سعی می‌کنیم طی یک ماه آینده محل را پاکسازی و برای استفاده اهالی محل آماده کنیم.

گفتنی است، مجموعه بازیافت شهرداری منطقه ۳ یک ضلع آن به بزرگراه چمران، ضلع دیگر به خیابان ملاصدرا و از سمت شمال به ده ونک منتهی می‌شود.

4

IMG_20220102_220331

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی