English

شیوه امتحانات نهایی دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای نظام «۳ـ۳ـ۵» تغییر یافت

تغییر شیوه امتحانات نهایی دانش‌آموزان شاخه فنی‌وحرفه‌ای نظام آموزشی ۳-۳-۵ به هماهنگ استانی، در چهل و سومین جلسه کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش تصویب شد.

شیوه امتحانات نهایی دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای نظام «۳ـ۳ـ۵» تغییر یافت

به گزارش خبرگزاری موج، به استناد مصوبه جلسه ۹۸۶ شورای‌ عالی آموزش و پرورش تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ موضوع «واگذاری اختیار تصویب برخی از مقررات به کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش»، کمیسیون، مقرر کرد امتحانات نهایی دانش‌آموزان شاخه فنی و حرفه‌ای نظام آموزشی ۳-۳-۵، موضوع مصوبه سی و هشتمین(۳۸) جلسه کمیسیون معین شورای‌عالی آموزش و پرورش تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، مطابق اصول سنجش و ارزشیابی، به صورت هماهنگ استانی(طراحی سوالات توسط استان و اجرا و تصحیح در مدرسه) انجام شود.

بر این اساس تغییر شیوه امتحانات نهایی دانش‌آموزان شاخه فنی‌وحرفه‌ای نظام آموزشی ۳-۳-۵ به هماهنگ استانی، در چهل و سومین جلسه کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش در تاریخ هفتم آذر ۱۴۰۰، به تصویب رسید.

تمدید اجرای رشته‌های مهارتی مجموعه هشتم شاخه کاردانش

به استناد مصوبه جلسه ۹۸۶ شورای‌ عالی آموزش و پرورش تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ موضوع «واگذاری اختیار تصویب برخی از مقررات به کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش»، اجرای مصوبه جلسه بیست و هشت (۲۸) کمیسیون معین، صرفاً برای رشته‌های مهارتی مجموعه هشتم شاخه کاردانش تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، تمدید می‌شود.

پس از اتمام مهلت فوق، تصمیم‌گیری در مورد ادامه تحصیل این قبیل از دانش‌آموزان، به عهده کمیسیون خاص ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر این اساس،‌ تمدید اجرای رشته‌های مهارتی مجموعه هشتم شاخه کاردانش موضوع مصوبه جلسه بیست و هشت (۲۸) کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، در چهل و سومین جلسه کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش تاریخ هفتم آذر ۱۴۰۰ به تصویب رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه