English

سرهنگ علی همه خانی:

رانندگان در معابر شمالی تهران از زنجیر چرخ استفاده کنند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای رانندگی در مناطق شمالی پایتخت حتماً مجهز به زنجیر چرخ باشید و از لاستیک های یخ شکن استفاده کنید.

رانندگان در معابر شمالی تهران از زنجیر چرخ استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی همه خانی در تشریح این خبر گفت: با توجه به ریزش برف و باران در مناطق مختلف شهر بویژه معابر شمالی شهر تهران، لازم است رانندگان به موارد و توصیه‌هایی که پلیس راهور جهت تردد هر چه ایمن تر اعلام می‌نماید، عمل نمایند.

وی گفت: از رانندگان می‌خواهیم که قبل از حرکت وضعیت فنی خودروی خود را چک کرده و در ترددها با رعایت سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از سالم بودن برف پاکن، لاستیک‌ها و بخاری خودرو مطمئن شوید، همچنین چراغ‌های وسیله نقلیه را بازدید و از سالم بودن نور بالا و مه شکن حتماً اطمینان حاصل پیدا کنید.

سرهنگ همه خانی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن در این شرایط جزو ملزومات رانندگی است و رانندگانی که به ویژه در مناطق شمالی به ویژه منطقه ۱ قصد تردد دارند می‌بایست زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در مواقع ضرورت به موقع از آن استفاده کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به مطلب مهم دیگری هم اشاره داشت و گفت: در حین ترددها و در شرایط لغزندگی معابر، حتماً فاصله طولی را با خودروی مقابل بیش از پیش حفظ کرده تا به موقع بتوانید خودروی خود را متوقف کرده و از بروز حادثه جلوگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه