English

وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده اعلام شد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش بینی می شود که به دلیل روند افزایش پایداری جو و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، انتظار می رود در روزهای سه شنبه (۹آذر) و چهارشنبه (۱۰آذر) مقدار شاخص کیفیت هوابه محدوده ناسالم برسد.

از بعدازظهر چهارشنبه (۱۰آذر) با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و از روز پنجشنبه (۱۱آذر) به‌تدریج در سطح استان بارش باران و وزش باد گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در بخش‌های شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات با احتمال کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه (۱۱آذر) شب با شدت یافتن فعالیت این سامانه کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۸آذرماه) صاف و همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۷ و۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا(۹آذرماه) صاف و غبارآلود خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۷و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی