English

جلسه اضطراری پلیس برای ترافیک تهران برگزار شد

جلسه اضطراری تسهیل تردد و مدیریت ترافیک در پایتخت به ریاست فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

جلسه اضطراری پلیس برای ترافیک تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری بر حل مشکل ترافیک به صورت علمی که در دیدار روز چهارشنبه با نخبگان مطرح شد، جلسه اضطراری تسهیل تردد و مدیریت ترافیک روز جمعه- ۲۸ آبان- به ریاست فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مقر پلیس راهور برگزار شد.

سردار رحیمی در این جلسه که علاوه بر رییس پلیس راهور تهران بزرگ روسا و فرماندهان دیگر یگان‌ها نیز حضور داشتند، بر استفاده از همه ظرفیت ترافیکی و عملیاتی پلیس پایتخت برای تسهیل ترافیک تهران تاکید کرد و گفت:‌ استفاده و بهره گیری از ظرفیت سایر سازمان ها به خصوص شهرداری تهران برای کاهش ترافیک تهران در دستورکار است و در حال حاضر ۴۰۰ نفر برای کمک به مدیریت ترافیک پایتخت به مجموعه راهور تزریق شده است.

از امروز شنبه طرح‌های ویژه ای در حوزه روان سازی و مدیریت ترافیک  از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در همه نقاط شهر تهران اجرا می‌شود.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در این زمینه از ظرفیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک راهور و همچنین مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت بیش از پیش استفاده خواهد شد، گفت: از امروز شنبه طرح‌های ویژه ای در حوزه روان سازی و مدیریت ترافیک با استفاده از ظرفیت سایر پلیس های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری و یگان امداد پلیس پایتخت  از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در همه نقاط شهر تهران به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با تاکید بر  اینکه موضوع مدیریت ترافیک و مقابله با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد، افزود:  در کنار اقدامات صورت گرفته در حوزه روان سازی ترافیک، علل و عوامل افزایش ترافیک پایتخت و راه‌های برون رفت از آن در دستورکار دفتر تحقیقات کاربردی پلیس پایتخت قرار گرفته است.

رحیمی خاطر نشان کرد :  موضوع ترافیک نیازمند همراهی و هم افزایی سایر سازمان‌هاست که در این زمینه وظایف سازمانهای مختلف مشخص و به آنها اعلام شده است که انتظار داریم همه مسئولان و متولیان امر پای کار بیایند تا شاهد کاهش و حذف دغدغه مردم در این حوزه باشیم. پلیس با همه توان تلاش می‌کند وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام  دهد ولی شکی نیست که مساله ترافیک نیازمند همراهی و هم افزایی جمعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی