English

شهردار تهران:

می‌خواهیم در سایه رهبری نوکری مردم را انجام دهیم

شهردار جدید تهران با اشاره به اینکه مفتخریم انقلابی و پیرو امام و شهدا هستیم، گفت:‌می‌خواهیم در سایه رهبری نوکری مردم را انجام دهیم.

می‌خواهیم در سایه رهبری نوکری مردم را انجام دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران در صحن امروز شورای شهر حضور یافت و درباره برنامه‌های خود به اعضای شورای ششم توضیحاتی ارائه داد.

زاکانی اظهار داشت:امیدوارم همه ملت‌های جهان از پاندمی کرونا عبور کنند و زندگی در شرایط طبیعی ایجاد شود.

شهردار تهران ضمن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی گفت: از اعضای شورای ششم که به بنده اعتماد کردند تشکر می‌کنم و از علیرضا جاوید هم که حدود 4 هفته مسؤولیت شهرداری را بر عهده گرفت و با آرامش و با توجه به مصالح شهر برنامه‌ها سپری شد، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که بیان داشتند زینت ما باشید و مایه سرافکندگی نباشید گفت: ان‌شاءالله همه در سایه ولایت الهی این مسیر را دنبال کنیم.

زاکانی گفت: ما در شهرداری به عنوان بخش کوچکی از همه خادمین شهرداری که بیش از 90 هزار نفر هستند، تعهد ویژه نسبت به شهروندان خواهیم داشت.

شهردار تهران گفت:‌شهرداری 90 هزار نفر نیرو به صورت مستقیم و غیرمستقیم دارد که 58 هزار نفر جزو پرسنل مستقیم و حدود 35 هزار نفر کسانی هستند که از طریق شرکت‌های خدمت‌رسان فعالیت می‌کنند.

زاکانی با بیان اینکه دقت در آبادی مادی و معنوی و تحول در کالبد جسم شهردار در نظر داریم،‌گفت: شرایط باید به صورتی پیش رود که تهران را به عنوان الگویی برای جهان اسلام بسازیم.

وی با اشاره به اینکه ما خود را متعهد به خانواده بزرگ شهرداری می‌دانیم، گفت: مفتخریم که انقلابی و پیرو امام و شهدا هستیم و در سایه حضور رهبری می‌خواهیم نوکری مردم را بکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی