English

برگزاری مراسم عزاداری محرم در فضای باز به همت شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه محرم برنامه «تکیه» را در فضاهای باز شهری برگزار می کند.

برگزاری مراسم عزاداری محرم در فضای باز به همت شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری موج، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچون سال گذشته برنامه تکیه را به منظور میزبانی از عزاداران حسینی برگزار می‌کند.

با توجه به اوج‌گیری دوباره شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مجالس عزاداری ماه محرم، در نشست مشترک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ستاد مقابله با کرونا که به منظور دریافت نکات و توصیه‌های ستاد برای برگزاری مراسم ماه محرم برگزار شد، ستاد مقابله با کرونا شروط برگزاری مراسم ماه محرم را اعلام کرد. بر این اساس برگزاری مراسم در زمان کمتر از دو ساعت، برگزاری در فضای روباز، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط عزاداران به عنوان چهار شرط این ستاد تعیین شد.

با توجه به این شروط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هماهنگی با سایر نهادها در قالب برنامه «تکیه»، فضاهای روباز تعدادی از فرهنگسراها، بوستان‌ها، امامزاده‌ها، مساجد و مدارس شهر تهران را در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هیئت‌های شهر تهران برای رزرو اماکن می‌توانند با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند، به نشانی Jelveyesoog.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۹۹۲۰۲۲۵۷۰۲ تماس بگیرند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند به صورت حضوری به میدان امام حسین(ع) یا ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه