English

۳ مامور رفع سد معبر شهر ری در پی ضرب و شتم یک دستفروش بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، خبر داد.

۳ مامور رفع سد معبر شهر ری در پی ضرب و شتم یک دستفروش بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل تهران، ‎غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری  از بازداشت سه نفر از ماموران سد معبر شهرداری تهران که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، خبر داد و عنوان کرد: پس از انجام بررسی‌های قضایی، سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، بازداشت شدند و تحقیقات در خصوص دستگیری نفر چهارم نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اعلام شکایت شاکی خاطرنشان کرد: شاکی ضمن اعلام شکایت خواستار رسیدگی به موضوع ضرب و شتم و تخریب اموالش شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با بیان اینکه شاکی چند سال به صورت سیار در مقابل مغازه‌ای اقدام به عینک فروشی می‌کرده است، اظهار کرد: متهمان به صورت هفتگی از افراد دستفروش مبلغی پول دریافت می‌کردند تا اجازه دهند که دستفروشان فعالیت کنند.

نوفرستی تصریح کرد: شاکی به دلیل اینکه چهار هفته اخیر فروشی نداشته در نتیجه نتوانسته تا مبلغ مورد نظر ماموران سد معبر شهرداری را بپردازد، به همین دلیل مورد ضرب و شتم آن‌ها قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری تاکید کرد: رسیدگی‌های قضایی در خصوص این پرونده ادامه دارد و با جدیت با عوامل آن برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی