English

رییس سابق شورای شهر تهران در پاسخ به موج اعلام کرد:

شکاف در تهیه لیست اصولگرایان برای شورا را قبول دارم / امیدوارم برای شورای شهر به لیست واحدی برسیم

رییس سابق شورای شهر تهران درباره انشقاق و برخی شکاف ها در جیهه اصولگرایان برای حضور در انتخابات و ارایه لیستی واحد گفت : وجود چنین شکافی را تایید می کنم. البته این انشقاق در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه درمورد انتخابات شورای شهر است .

شکاف در تهیه لیست اصولگرایان برای شورا را قبول دارم / امیدوارم برای شورای شهر به لیست واحدی برسیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، مهدی چمران در نشست خبری امروز  خود که با محوریت انتخابات شورای  شهر تهران در دوره ششم و تصمیمات شورای ائتلاف درخصوص انتخابات شورا و ریاست جمهوری برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج در مورد انتشار شایعاتی در خصوص بروز شکاف و انشقاق در جبهه اصولگرایان و ارایه لیست های انتخاباتی مختلف برای شورای شهر گفت: این موضوع را تایید می کنم. البته در این مورد شورای انقلاب کارهای خود را کرده بود و بعد هم شورای وحدت کار خود را شروع کرد ولی امیدواریم به نتیجه واحدی در انتخابات شوراها برسیم گرچه در انتخابات ریاست جمهوری مشکلی بین شورای ائتلاف و وحدت وجود ندارد.

وی در این مورد تاکید کرد: تلاش ما این است که برای شورای شهر تهران به یک لیست واحد برسیم، اما اگر نشود اجبارا باید لیست های مختلف بدهیم. تاکنون به لیستی نرسیده ایم که به سرلیست فکر کنیم اما در کل و براساس یک رویه مشخص، قطعا در مجمع هرکسی در انتخابات رای بیشتری داشته باشد به عنوان سرلیست معرفی می کنیم.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افرادی در شورای شهر دوره پنجم که در روزهای اخیر مواضع خود را تغیر داده اند  می توانند در لیست شورای ائتلاف قرار بگیرند؟ گفت: قاعدتا کسانی که به شورای ائتلاف بیایند باید مرامنامه و راه و روشی که تعیین می کنیم بپذیرند اگر کسی نپذیرد در مجمع معرفی نمی شود که رای بیاورد.

رییس شورای شهر پیشین تهران درباره سهم خواهی احزاب برای کابینه دولت از کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری گفت: رییس جمهور خودش تیم مشاورانی دارند که کار را برعهده می گیرند اینکه احزاب و دیگران سهم خواهی کنند کار صحیحی نیست.

وی با ذکر اینکه خوشحالیم که در سه دوره قبلی یعنی دوره های دوم،سوم و چهارم شورای شهر تهران با همه مشکلاتی که بود با تعامل و همکاری مسائل شهر را با تخصص اداره کردیم گفت: بی تردید مسائل شهر تخصصی است و نباید سیاسی اداره شود. مسلما اینکه کاری در شهر انجام نشود مانند دیکته نانوشته است که غلط ندارد و چیزی از آن در نمی آید. 

وی با اشاره به بزرگراه امام علی، یادگار، صدر و تونل نیایش، رسالت و توحید که از جمله پروژه های شاخص شهری محسوب می شود گفت: در آن سالها تونل رسالت مدتها خوابیده بود که ما تکلیف کردیم ظرف یکسال ساخته شود؛ در مورد تونل توحید هم کار تخصصی پیچیده ای اجرا شد. این اقدامات انجام شده امیدواریم بازهم خدمت مردم قرار بگیریم و بتوانیم برای شهر کار انجام دهیم قطعا عقب ماندگی زیاد داریم.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: شهر موجود زنده است اگر الان به آن نرسیم ممکن است امروز چیزی مشاهده نشود، اما چند سال دیگر این کمبودها خود را نشان می دهد. تجربه و جوان گرایی و تخصص در کنار هم به کار گرفته خواهد شد و امیدواریم اگر مردم قبول کردند و خواستند، خدمت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه