English

رییس شورای عالی استانها ابراز داشت:

شوراها در راستای منویات رهبری تا روز آخر باید به مردم خدمت کنند

رییس شورای عالی استان ها ضمن تاکید بر اینکه شوراهای شهر و روستا باید تا آخرین لحظه کار خود را با جدیت انجام دهند، گفت: براساس وظیفه ای که برعهده داریم و عهدی که با مردم بسته ایم باید تا آخرین لحظه ای که قانون به ما اجازه داده است به مردم خدمت کنیم.

شوراها در راستای منویات رهبری تا روز آخر باید به مردم خدمت کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، علیرضا احمدی، در چهلمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها ضمن اشاره به نزدیک شدن  به پایان دوره پنجم شوراهای شهر و روستا گفت: باتوجه به اینکه ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه ای که قانون به ما اجازه داده در مسند شورا به مردم خدمت کنیم و از خدمت صادقانه دلسرد نباشیم. بنابراین باید در این روزها نیز همانند همان روزهای اول ورودمان به شورا به فعالیت‌مان ادامه دهیم؛ نه اینکه بگوییم چندماه دیگر انتخابات شوراهاست و کار خود را رها کرده و به فکر تبلیغ برای انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه مردم خدمت صاقانه را می‌بینند و از منتخبین خود انتظار دارند تا آخرین روزی که در صندلی شورا نشسته‌اند کار کنند  گفت: اگر خدایی نکرده شوراها و شهرداران و دهیاران ذره‌ای از تلاش خود کم کنند نارضایتی در میان مردم به وجود می‌آید.

وی با اشاره به جمعیت ۱۲۶ هزار نفری خانواده بزرگ شوراهای شهر و روستا گفت: معتقدیم که این خانواده بزرگ به خوبی می‌توانند منویات مقام معظم رهبری و بیانات ایشان را در سراسر کشور راهبردی و کاربردی کرده و در افزایش مشارکت عمومی مردم در انتخابات آینده تاثیر گذار باشند. 

رییس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه تاثیرگذاری شوراها در با شکوه تر شدن انتخابات کشور قابل انکار نیست، گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا باید لبیک گویان به مقام معظم رهبری تکالیف خود را انجام دهند. ما تا آخرین لحظه جلسات خود را خواهیم داشت و از شوراهای استان‌ها نیز درخواست خواهیم کرد که طرح‌های خود را برای ما ارسال کنند تا در کمیسیون‌های شورای عالی استان‌ها بررسی شود.

احمدی با ذکر اینکه ما تا آخر این دوره؛ جلسه اجلاس‌ها را برگزار خواهیم کرد گفت : در همین راستا هم  ۳ طرح مهم را در دستور کارمان داریم که در صورت تصویب می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات مردم و جامعه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی