English

معاون پلیس راهور پایتخت خبرداد؛

۶۳ درصد از تصادفات جرحی تهران مربوط به موتوری‌ها است

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از عدم انتقال ۲۲ هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف به پارکینگ با اجرای طرح موتوریار خبر داد.

۶۳ درصد از تصادفات جرحی تهران مربوط به موتوری‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به اجرای طرح موتوریار گفت: استقبال خوبی از طرح موتوریار صورت گرفت و خوشبختانه با اجرای آن علاوه بر فرهنگسازی  و توسعه مواردی نظیر جرائم جایگزین، از حجم ورودی به پارکینگ‌ها نیز کاسته شد به طوری که از زمان اجرای طرح تا کنون بیش از ۲۲هزار موتور سیکلت که راکبان آن مرتکب تخلف شده بودند، توقیف نشده و به جای آن راکبان تحت آموزش قرار گرفته و برای ساعاتی با پلیس همکاری و همراهی کرده‌اند.

 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه سلامت موتورسیکلت سواران و ایمنی آنها جزو اولویت های اصلی پلیس است، گفت: متاسفانه موتورسیکلت امنیت کمتری نسبت به دیگر وسایل نقلیه دارد، تا جایی که حدود نیمی از تصادفات فوتی در شهر تهران مربوط به موتورسیکلت سواران است.

به گفته همه خانی حدود ۶۳ درصد از تصادفات جرحی در تهران نیز مربوط به موتورسواران است و ۳۷ درصد تصادفات این موتورسواران هم در بزرگراه‌ها رخ داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه