English

ماجرای تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه با ورود قاطع دستگاه قضایی

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد.

ماجرای تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه با ورود قاطع دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری موج به گزارش روابط عمومی دادگستری استان تهران ، در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر گردید.

رضایى، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پى ساخت دو ویلاى غیرمجاز، رسیدگى به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وى تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانى و علیرغم ممانعت هایى که در مسیر اجراى حکم قضایى وجود داشت، دو ویلاى مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازى گردید.

رضایى اظهار کرد: همچنین در راستاى رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و ٥ هکتار از اراضى بستر و حریم رودخانه آزادسازى شد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضایى در راستاى اجراى قانون هیچ خط قرمزى نخواهد داشت و هر شخصى که از قانون تخطى کند قطعا با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه